Inaktuell Derbi | Beslut Överklagan [William07]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Derbi

Icke Medlem
Meddelanden
521
Reaction score
31
Ditt discord namn: Derbi

Ditt Hex-ID: steam:11000013ea68aee

Vad för typ av beslut gäller det? Mina indragna roller

Vem/vilka tog beslutet? Ludde

Varför tror du själv att beslutet togs? beslutet togs på grund av ett tjafs mellan mig och Ludde (Mod) som hände för lite mer än ett år sedan. Det var en diskussion om krimRPn och hur den kunde bli bättre. Under diskussionen lät jag otrevlig, Jag vill förklara att jag inte har brutit mot några serverregler. Det som hände var endast en diskussion mellan två personer och hade inget med regelbrott på servern att göra. Jag har alltså inte gjort något som enligt reglerna ska leda till att mina roller tas bort. Mina roller som elitdonator och kriminell är roller som jag har betalat för, och jag överklagar beslutet att ta bort dem. Jag vill vara tydlig med att detta inte handlade om regelbrott, utan bara en diskussion jag har inte kunnat överklaga eftersom jag vart bannad på alla plattformar. För mer info var snäll och skriv till mig innan ni tar beslutet!

Hur är beslutet felaktigt? Eftersom har ej begått något regelbrott. utan detta var endast tjafs mellan två personer och har inget med servern regler att göra. anser därför att beslutet inte är rättvist, eftersom det baserades på en gammal konflikt och inte på något regelbrott.

Bifoga bevis och länkar som är relaterade till ärendet: Kan ej komma åt bevis eftersom detta är mitt nya dc konto skapad för ett år sen, men finns i medelande loggs i unive dcn.

Förstår du att vi kommer att stänga din överklagan ifall beslutet ej är felaktigt? Ja

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka