Nekad Derbi | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Derbi

Icke Medlem
Meddelanden
521
Reaction score
31
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199011367662/

Ditt Hex-ID: 11000013ea68aee (Hex)

Vad är din discord tagg? Derbi#0011

Vem var det som bannade dig? Philip320

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Bild på banmeddelande: pban 320.PNG

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? jag blev bannad för att jag sa att tre tjuogo var inkomptent men inte direkt så utan det var miss förstånd . Vet att detta är fel men jag var arg samtidigt på grund av att jag kämpade och kom upp till mod och helt plötsligt blev jag demotad av ett orsättvisst scenario. och menade inte det igentligen utan kom bara ut från min sådär

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag var i support och staffs började fråga vrf jag blev demotad och jag sa att 320 är inkomptent som sagt det var ett missförstånd då jag ej visste att vrf jag blev demotad. och det är dåligt bettende av mig att kalla 320 eller någon annan inkomptent i support över huvudtaget. Tre timmar efter gick jag in och tänkte rpa, gick till en klädbutik och skulle köpa kläder och blev P bannad av philip

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Nej det var ej felaktig utan det var jag som gjorde fel. Jag var emotionell och min illska tog över och då sa jag dessa dumheter så det vra mitt fel.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. att inte upprepa felen som jag har gjort.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja jag kunde styra min känslor och inte säga dessa ord och bara lämna support eller deffa.

Har du lärt dig någonting efter din ban? att jag inte ska bli emotionell och tänka innan jag säger något dumt// Jag vill passa på att be om ursäkt till philip320

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? yes

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka