Nekad Denzutt | Beslut Överklagan [COL]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Denzutt

Icke Medlem
Meddelanden
247
Reaction score
10
Ditt discord namn: denzutt

Ditt Hex-ID: steam:110000143423173

Vad för typ av beslut gäller det? indraget krim + Medlemskaps Ansv + nedstängt gäng

Vem/vilka tog beslutet? COL

Varför tror du själv att beslutet togs? jag råkade hoppa in i en polis bil när en polis rikta på mig (fearrp)

Hur är beslutet felaktigt? Jag visste inte att polisen höll i ett vapen och jag trodde då att han höll i en tazer, men det var tydligen inte så. samt när jag råkade hoppa in i bilen sa jag "ah shi" för jag hade då insett att polisen höll i ett vapen. anledningen till varför jag valde att springa till bilen även om han hade en tazer framme var att jag tänkte hellre ta en elstöt o ha chans o rymma än o ta inget o sitta 1k+ månader i finkan. Jag anser eftersom att jag agerade som massor av personer hade gjort IRL (försöka fly under alla omständigheter om de inte anser att polisen är ett har/ är ett hot mot deras liv, dvs kanske riktar vapen) att detta borde högst resultera i kanske en ban eller 1/2 krim varningar.

Bifoga bevis och länkar som är relaterade till ärendet: https://medal.tv/sv/games/gta-v/clips/jA930rM1psxg7bboy/SuDwqGsfwhCX?invite=cr-MSxuTVIsNDM1NTUzMzMs

Förstår du att vi kommer att stänga din överklagan ifall beslutet ej är felaktigt? Ja

Senast ändrad:
+rep, inte ofta jag +reppar besluts överklagningar men i en sådan situation där man är jagad av polis är man ofta så pass stressad så man inte tänker på hur polisen agerar, man försöker bara fly i den stressfyllda situationen. Han bidrar med mycket bra krim RP som gängboss och har alltid hög RP nivå. I klippet ser man även när han inser och förstår situationen där en polis står och riktar. Jag tycker att han borde få sin krim och sitt gäng tillbaka.

Senast ändrad:
Samt så vill jag tilllägga att polisen inte sa något till mig när du började rikta och därför blev det otydligt för mig ( kan se i klippet att ingen av poliserna säger ett ord utan bara riktar) samt även om jag trodde de riktade tazer får de inte skjuta en om man inte utgör eller visar sig som ett hot, vilket i detta fallet var det som hände, därför är det mer realistiskt att försöka rymma och inte bara stanna upp som en NPC. Utöver det tänkte jag att det kunde skapa ett roligare scenario för bägge parter delaktiga men antagligen var det inte så poliserna ville för de sköt mig i huvudet.

Senast ändrad:
+ rep polis vdmar för de första sönder så borde inte vara ett giltigt senario. Därefter irl så skulle inte polisen gå för en HS o döda en person i dedär scenariot så mycket fel från polisen

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka