Accepterad Denzutt | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Denzutt

Icke Medlem
Meddelanden
247
Reaction score
10
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199088677235/

Ditt Hex-ID: steam:110000143423173

Vad är din discord tagg? Denzutt

Vem var det som bannade dig? Norrlandsjonthe+ 1.benji

Bild på banmeddelande: ban unive.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? jag skojade med makavelli i en chatt där jag sa något som tydligt var kopplat till ig

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag hade skickat en bild från irl då jag åkte buss förbi en plats som hette något med "zetas" så sa jag därefter "@los zetas bor ni här eller" som skämt, och då svarar makavelli med "vi har dina springisar där" eller så, då antog jag att han hade kopplat de från ig då jag var gängboss under den tiden, så jag sade tillbaka "lugna dig innan flera av dina andra tänder blir snea" då han heter abdullah snetand ig. Därefter väljer han att ta det till pm där han bland annat säger " vi ska få se vems tänder som ska bli snea" samt "lycka till i skolan" på ett hotfullt sätt. Efter det valde jag bara att sluta konversa med makavelli då jag inte ville eskalera situationen mer än det redan gjorts då det grundades från ett skämt. Ett par timmar senare inser jag att jag blivit permanent avstängd överallt,bl.a dc+servern.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag kan stå för misstaget och säga att det är jag som har gjort fel och att jag inte borde sagt så då jag inte känner makavelli på en sådan nivå där vi kan skämta med varann istället för att ta det personligt. Jag har också lärt mig mycket från detta såsom att, fuck around + find out grejen är mer sann än man tror. däremot så förväntade jag inte mig att det skulle gå så långt då jag var gängboss 2 gånger under den tiden samt även ägare av skyclub, (skulle inte kasta bort all bara sådär liksom)

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag har aldrig blivit permanent bannad på unive utan bara bannad för lite smådumt här och där vilket jag lärt mig utav.(inte göra duma saker) En till anledning till varför jag inte hade velat göra om detta är för att jag har spenderat någon tusenlapp på unive och tyckte ändå att det var en bra server som var rolig att spela och umgås med andra på.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? genom att inte skriva en sådan koppling som inte vars så tydlig för andra.

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja, nu när jag varit bannad i nästan 3 månader, så har man anset att det viktigaste i livet inte är unive och att jag inte ska ta det som att det är irl ( inte så att jag gjort det så pass mycket men ja) samt att jag inte ska "fuck around"

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

btw, det är endast ban från dcn+ fivem servern

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka