Ej Antagen Denzutt | Ansökan till Staff

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Stödjer du den sökande?

• Totalt antal väljare
    1
  • Omröstningen stängd .
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Denzutt

Icke Medlem
Meddelanden
247
Reaction score
10
Vad är ditt namn i verkligheten? Boran

Ditt discordnamn: Denzutt

Ange ditt födelsedatum 11 Februari 2008

Varför ska just du bli staff? Jag tycker jag ska bli staff eftersom att jag har alla nödvändiga kompetenser då jag tidigare varit högt uppsatt staff / mod på andra servrar, samt MA flertal gånger på Unive och därmed lärt mig kommunicera med andra staffs, och sköta ärenden på ett moget och effektivt sätt. Jag kan också skapa en välkommande atmosfär för nya spelare och svara på deras frågor om unive då jag vart medlem i Ca 2 år ( Med lite gupp på vägen däremot)

Vad tycker du inte fungerar på Unive? Det jag tycker inte fungerar på unive som störst är Krim RPn vilket kan spåra ut speciellt på kvällarna / under nätterna. Massor av regelbrott som inte staff tar åtgärdet åt också som folk gör medvetet såsom bl.a Fear RP, Powergaming. Många som klagar på att det tar lång tid att staffs för att svara på helps.

Hur ska DU, tillsammans med övriga Staff Teamet lösa problemet som du nämnde ovan? Jag tillsammans med resten av staff teamet kan förbättra detta genom att skapa en bättre kommunikation mellan staffsen samt är jag aktiv länge under nätterna (skriver t.ex denna ansökan kl 01:30 på kvällen) och kan därmed ha koll på det som händer under kvällarna och nätterna när det inte är många staffs online. Vi som staffs kan också se till att vara lite mer stränga mot folk som medvetet begår regelbrott om och om igen och vara mer aktiva.

Hur agerar man professionellt i sin staff roll? Hur viktigt är det för dig att agera professionellt? Att agera professionellt inom sin staff roll innebär att inte göra några beslut från ett ensidigt perspektiv och för sina egna fördel (såsom att banna i scenario du är delaktig i) Att agera professionellt kan också innebära att vara tydlig och ärlig i t.ex support och i ärenden, man ska också alltid såklart vara trevlig och välkommande mot alla som staff.

Hur ska du lägga upp ditt staff arbete med balans till ditt privata liv och din RP? Helt enkelt är jag inne majoriteten av dagen på dc och några timmar på fivem/datorn varje dag om inte jag har annat planerat vilket jag meddelar i förtid.

Hur länge har du spelat på Unive? Jag har spelat på unive i snart 2 år,

Har du tidigare erfarenheter som staff? Ja, jag har varit MA på unive 3 gånger samt SV 4 gånger, däremot har jag varit högt uppsatt staff samt mod på flertal andra servrar.

Vilka områden i staff teamet är du intresserad att jobba inom? RP, Support, Jobb, Kriminell, Donation, Servervakt, Event

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? jag är beredd att jobba inom alla områden och ser fram emot att ha möjligheten att skapa en positiv atmosfär här på unive

Senast ändrad:
+- rep skrev wla och sa att vi va opps men är ibland trevlig

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka