Nekad Denzutt | Ansökan till Staff

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Stödjer du den sökande?

• Totalt antal väljare
    3
  • Omröstningen stängd .
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Denzutt

Icke Medlem
Meddelanden
247
Reaction score
10
Vad är ditt namn i verkligheten? Behövs ej

Ditt discordnamn: Denzutt

Ange ditt födelsedatum 11 Februari 2008

Varför ska just du bli staff? Jag vill bli staff eftersom jag tidigare har varit MA och har visat fram fötterna då. Jag är beredd på att göra det igen och bidra till serverns framgång. Jag har ingen dålig" track record "och jag är mogen nog att hantera olika situationer på ett professionellt sätt. Jag tror att mina erfarenheter och min mognad kan hjälpa till att skapa en positiv atmosfär på servern och göra en verklig skillnad för alla spelare. Jag tycker också jag borde bli staff då jag har den beslutsavgörande förmågan som jag tycker en staff behöver ha. Jag vill också bli staff eftersom att det är mycket inaktivt inom support + donation teamet vilket jag tycker jag kan förbättra.

Vad tycker du inte fungerar på Unive? Tydligheten mellan staffs beslut och spelares uppfattning av de besluten( de kanske tror att staffen har en vendetta mot just de eller något liknande). Många grundregler som bryts och när staffs inte har ögonen överallt kan det leda till kaos inom rpn. Massor av folk som klagar på ”felaktig ban hit felaktig ban dit” och det leder till att staffsen gör ett sympati beslut och kanske väljer att unbanna spelaren.

Hur ska DU, tillsammans med övriga Staff Teamet lösa problemet som du nämnde ovan? Jag tillsammans med resten av staff teamet kan se till att det inte sker lika många reglebrott om vi sprider runt oss och speccar, vi som staffs har också rollen att vara transparenta och ärliga med varför vi tagit de beslut som vi tagit så det bör vi också göra. Och sympati beslut är inte något vi kan lösa själva då någon högre upsatt såsom 320, limpis , etc måste ta åtgärder åt det.

Hur agerar man professionellt i sin staff roll? Hur viktigt är det för dig att agera professionellt? Att agera profesionellt är en stor del av att vara just staff, det kan exempelvis innebära att vara transparent eller att inte abuse sina perms eller ta känslobaserade beslut. Att agera profesionellt är då enligt mig det viktigaste när man är staff för då ligger massor av press på dig.

Hur ska du lägga upp ditt staff arbete med balans till ditt privata liv och din RP? För att balansera mitt staffarbete och privatliv sätter jag gränser och specifika tider för varje aktivitet såsom specca och tid inne på forumet. Jag prioriterar stafftid/privatliv över rpn och tar då pauser för att undvika utbrändhet och kommunicerar öppet med resten av teamet. På så sätt försöker jag alltid skaffa en fungerande balans. Men som tidigare sagt är jag aktiv 6+timmar om dagen under lovet och 5+ timmar andra dagar om inte jag har annat planerat för mig just den dagen.

Hur länge har du spelat på Unive? jag har spelat på unive i ungefär 1 och ett halvt år

Har du tidigare erfarenheter som staff? Som tidigare sagt har jag varit MA 3 gånger och visat fram fötterna i min roll. Jag har också varit sv 2-3 gånger

Vilka områden i staff teamet är du intresserad att jobba inom? RP, Support, Jobb, Kriminell, Donation, Servervakt, Event

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? ingen av de :D, kan ta vilken som

Senast ändrad:
+Rep riktigt kompetent och förtjänar ett försök som helper mer än alla. Jag är hundra procent att han inte kommer förbruka bort detta tillfället PHILIP320!!!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka