Inaktuell Denzutt | Ansökan till Staff (frankho)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Stödjer du den sökande?

• Totalt antal väljare
    2
  • Omröstningen stängd .
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Denzutt

Icke Medlem
Meddelanden
247
Reaction score
10
Vad är ditt namn i verkligheten? Boran

Ditt discordnamn: Denzutt

Ange ditt födelsedatum 11 Februari 2005

Varför ska just du bli staff? Jag tycker jag borde bli staff på unive då jag tycker jag kan göra en positiv invetksn på servern med tanke på att jag redan varit MA samt staff+ på flera andra servrar. Jag känner mig bekväm med helper rollen och har en god insikt i hur man upprätthåller regler och rutiner för att säkerställa att alla spelare kan njuta av spelet på ett rättvist sätt. Min förmåga att kommunicera tydligt och effektivt gör att jag kan förklara regler och riktlinjer för nya spelare.Jag har alltid velat att vara en problemlösare och har erfarenhet av att medla i situationer där spelare kan ha olika åsikter. Genom att lyssna aktivt på alla parter och visa empati kan jag hjälpa till att hitta lösningar som är tillfredsställande för alla inblandade. Min positiva attityd är något jag värdesätter väldigt mycket, och jag tror att det kan göra stor skillnad i hur spelare upplever servern. Jag strävar alltid efter att sprida glädje och få andra att vara snälla och stödja varandra.

Vad tycker du inte fungerar på Unive? Brist på krim,polis,sjv rp samt så kan staff teamet också såklart förbättras

Hur ska DU, tillsammans med övriga Staff Teamet lösa problemet som du nämnde ovan? Krim rp: Ett sätt att förbättra krim rpn är att hålla bättre koll genom att sätta dit fler folk som speccar alla scenarion samt förbättra den kommunikation i /sc då man säger t.ex ”skott” när skott avlossas nära en oftare samt att fortsätta med det.

Polis,Sjv rp: höj kraven på att få in mer kunniga spelare för att också kunna utveckla rpn och skapa en roligare rp för alla (detta gäller egentligen allas rp men mer specifikt åt sjv o polis då de finns många korrupta inom dessa yrken)

Hur agerar man professionellt sin staff roll? Hur viktigt är det för dig att agera professionellt? Att agera professionellt är självklart något viktigt, det finns flera sätt att agera profesionellt men ett par sätt kan vara att hålla en respektful ton mot alla du pratar med, vara lugn, vara trevlig och vara självsäker i de beslut du tar.

Hur ska du lägga upp ditt staff arbete med balans till ditt privata liv och din RP? Dagligen är jag aktiv 6+ timmar om inte jag är upptagen med annat viktigt men just nu tänker jag att jag först prioriterar mitt privata liv självklart men sedan staff arbete och slutligen min rp på servern på min karaktär

Hur länge har du spelat på Unive? 1 år 2 månader m.m

Har du tidigare erfarenheter som staff? ja, jag har tidigare varit MA samt servervakt på Unive samt staff på flertals andra servrar :D

Vilka områden i staff teamet är du intresserade att jobba inom? Support, Jobb, Kriminell

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Till störst del så finns det inget jag inte är beredd att jobba inom utan bara att jag inte är intereserad av att joba inom om de 3 kvarstående områden.

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka