- Meddelanden
- 247
- Reaction score
- 10
Vad är ditt namn i verkligheten? Boran
Vad heter du på discord? Denzutt
Vad är ditt Hex:ID steam:110000143423173
Ange ditt födelsedatum 11 Februari 2008
Beskriv din dagliga aktivitet. va i skolan, komma hem, rpa ett par timmar för o ha kul, duscha, äta , sova, repeat.
Hur länge har du varit medlem på Unive? 1+ år enkelt, 1,5 år
Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) 6 gånger
Har du tidigare varit blacklistad? Nej
Förklara vad för uppgift en servervakt har. att se till att reglerna på servern följs samt att ta åtgärder på de spelarna som inte kan bete sig.
Varför vill du bli servervakt på servern? jag har varit staff / MA 3x förr och tycker därför jag är kompetent nog för denna roll
Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. korruption betyder att man använder sin roll / makt för sina egna eller andras fördelar, samt abuse är att du t.ex bannar någon utan anledning.
Korruption: Om någon säger till dig jag swishar dig 100k ig om du bannar han här kan de räknas som korruption
Abuse: att du bannar folk i dina egna scenarion utan anledning för o vinna det.
Vad heter du på discord? Denzutt
Vad är ditt Hex:ID steam:110000143423173
Ange ditt födelsedatum 11 Februari 2008
Beskriv din dagliga aktivitet. va i skolan, komma hem, rpa ett par timmar för o ha kul, duscha, äta , sova, repeat.
Hur länge har du varit medlem på Unive? 1+ år enkelt, 1,5 år
Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) 6 gånger
Har du tidigare varit blacklistad? Nej
Förklara vad för uppgift en servervakt har. att se till att reglerna på servern följs samt att ta åtgärder på de spelarna som inte kan bete sig.
Varför vill du bli servervakt på servern? jag har varit staff / MA 3x förr och tycker därför jag är kompetent nog för denna roll
Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. korruption betyder att man använder sin roll / makt för sina egna eller andras fördelar, samt abuse är att du t.ex bannar någon utan anledning.
Korruption: Om någon säger till dig jag swishar dig 100k ig om du bannar han här kan de räknas som korruption
Abuse: att du bannar folk i dina egna scenarion utan anledning för o vinna det.