Nekad Denzino P | Medlem ansökning [Gabbe151x]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Denzino P

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Laur

Vad är ditt discord namn? RAMI-CS#5358

Vad är ditt födelsedatum? 24 Juli 2023

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Denzino P och är 24 år gammal och är 1.76 m lång, han gillar att åka runt i världen och nu har han kommit till Sverige och han gillar att skaffa nya vänner, Denzino favorit mat är hamburgare och gillar att jobba med byggarbete och han är väldigt kunnig inom det eftersom han har hölt på med detta i ungefär nio år, däremot gillar Denzino att bryta mot lagen ibland och gillar det spända livet och adrenalinet.

Vad kan du bidra med till serverns RP? aktivitet, hög rp nivå kriminalitet och socialitet samt kommunikation, jag kommer bidra med en väldigt hög rp nivå till servern och så kommer jag bidra med en hög social rp. och jag kommer att skapa roliga scenarios så båda partena har en chans. och kommer göra scenarios där icke medlemar kan vara med

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? mitt mål är att vara lika rättvis med alla även fast man gillar att vinna de flesta tiderna så måste man ändå acceptera förlust då och då så att det ska bli roligt för båda partern.

Hur hittade du Unive? jag sökte efter på google fivem Sverige server och en vän rekommenderade till mig detta servern.

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

din medlemskap ansökan har nekats, tråd låst flyttad till medlemskap ansökningar - arkiv

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka