Accepterad DenZ™ | Medlem ansökning [Skyle]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

! Kebab™

Icke Medlem
Meddelanden
12
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199247905572/

Vad är ditt namn i verkligheten? Joel.

Vad är ditt discord namn? 𝓓𝓮𝓷𝓩™#9999

Vad är ditt födelsedatum? 8 November 2008

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Anders Johansson och är 23 år gammal, när Anders var liten jobbade hans pappa som polis. Detta tyckte Anders var jätteroligt och var också själv intresserad av polisens arbete, ibland när Anders pappa hade extratid fick Anders följa med till polisstationen och sitta i polisbilar osv. Men en dag förändrades allt, Anders fick beskedet att hans pappa hade gått bort i en stor gängkonflikt mellan två gäng där polisen var inblandad. Anders fick inte så mycket information om hur händelsen hade gått till förutom att polisen hade kommit i en skottlossning mot ett kriminellt nätverk och sedan hade Anders pappa kommit i skottlinjen och sedan blivit träffad av 3 skott som träffade axeln och halsen, Anders pappa hade avlidit på plats. Anders bestämde sig snabbt för att han skulle göra sin pappa stolt och hedra honom genom att bli polis och stoppa detta våldet som hans pappa drabbats av. Anders har tills nu studerat och läst på om polisen, och nu har han flyttat in till Unive för att nå sitt mål och göra sin pappa stolt.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag ska bli medlem här för att jag kommer bidra med långa, välplanerade, utvecklade och bra scenarion som är roliga för alla parter, och inte bara roligt för en person utan det ska vara roligt för alla. Jag ska också bli medlem här för att jag har spelat rp väldigt länge och brinner för det, jag har väldigt mycket erfarenheter som jag vill dela med mig av till andra spelare här på servern. Jag vill vara medlem här för att man får vara med i gemenskapen mycket mer än vad man får som icke medlem, jag vill vara med och utveckla serverns rp till en bättre och stabilare. Det sista målet jag har är att förbättra detta community som helhet och göra så det blir bättre rp än vad det redan är här.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer att bidra med bra och roliga scenarion som man kan skratta åt när det är klart. Jag kommer också att bidra med bra och hög rp nivå, jag vill själv lära mig mer om rp och andra. Jag kommer att bidra med roliga, utvecklade, planerade, feta scenarion.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att man inte bara ska spela för att vinna ett scenario utan man ska göra det roligt för alla och inte bara spela för din egen fördel, utan man ska tänka på alla regler som sunt förnuft och göra ett fett bra scenario så att alla kan ha kul och blir glada.

Hur hittade du Unive? Jag hittade Unive genom olika kompisar som rpade här och också från många twitch streams och Youtube videos.

Vidare till muntlig intervju, du har 48 timmar på dig annars blir den automatiskt nekad. Lycka till.

När du har fått rollen kan du ta intervju i “Väntrum” under “Medlemskap AVD”

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka