Accepterad DenZ™ | Medlem ansökning (Bosanac)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

! Kebab™

Icke Medlem
Meddelanden
12
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Joel.

Vad är ditt discord namn? ! 𝐾𝑒𝑏𝑎𝑏™#9999

Vad är ditt födelsedatum? 8 November 2008

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Pelle Parkbänk och är 34 år gammal, hans barndom har varit ganska dålig och sorgsen. När Pelle var liten så jobbade hans pappa som mekaniker, men det Pelle inte visste var också att hans pappa var medlem i ett kriminellt mc gäng vid namn Hells Angels. Pelles pappa var som en helt vanlig pappa när han var med sin familj, men när han inte var med familjen så höll han på med droger och vapen. Pelles mamma höll däremot på med droger och var ofta hög när Pelle kom hem från skolan, Pelle började allt mer umgås med fel folk och började även han med droger och kriminalitet. Pelle började göra kriminella handlingar som tex allt från personrån, sno moppar och sno cyklar, Pelle började fatta mer om att hans pappa höll på med kriminalitet eftersom att han blev allt mer äldre. Men en dag förändrades allt, Pelle fick ett samtal från polisen som sa att hans pappa hade omkommit i en skottlossning mellan två olika mc gäng. Pelle blev såklart jätteledsen och började ta piller och må väldigt dåligt, Pelle fick sin första pistol och då bestämde han sig för att han skulle flytta till en helt ny stad där han skulle leta rätt på sin pappas mördare och sedan ge hämnd. Så nu är han här på Unive och ska uppnå sina mål.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Roliga scenarion som man kommer kunna skratta åt efter och som är roliga för båda parter. Jag kommer också bidra med en utvecklad rp nivå som folk kommer kunna lära sig utav då jag har väldigt mycket erfarenheter inom rollspel och dess betydelse. Jag kommer också bidra med en rolig rp nivå på servern.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man ska spela så att båda parter tycker att det är roligt att rollspela och att man inte ska rollspela bara för att vinna ett scenario utan det ska vara roligt för alla och alla ska lära sig av det. Det är viktigt att man inte bara spelar för att vinna eller tex makt och pengar då det går under powergaming 2.

Hur hittade du Unive? Jag hittade Unive genom olika kompisar som rpade här och också från många twitch streams och Youtube videos.

Vidare till muntlig intervju du har 48 timmar på dig, lycka till!

Tillbaka