- Meddelanden
- 42
- Reaction score
- -22
Vilket chef-jobb vill du ansöka till?
Qpark
Vad heter du IRL? Denniz
Vad heter du på discord? Dentix95#3875
Hur gammal är du? 18
Hur länge har du spelat på Unive? började spela i början av året men tåg en paus fån Unive under sommarlovet, Sen har jag tyvärr icke koll
Hur rollspelar du på servern? Laglig
Hur kommer du att utveckla jobbet? Vet inte hur yrket ser ut idag men kanske kommer lägga in några små utbildningar som Radio bil hur man beter sig i samhället
Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Har varit Chef där innan så kan en del om yrket. Nu är jag redo och komma tillbaks ditt
Hur ofta kommer du vara inne? Kommer försöka vara inne så ofta jag kan men cirka
helger
1-3 timmar
vardagar
1-2 timmar
Lov
1-5 timmar
Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Yes då hade jag fortsatt vara polis
Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? nej
Har du läst våra Regler? yes
Vad heter du IRL? Denniz
Vad heter du på discord? Dentix95#3875
Hur gammal är du? 18
Hur länge har du spelat på Unive? började spela i början av året men tåg en paus fån Unive under sommarlovet, Sen har jag tyvärr icke koll
Hur rollspelar du på servern? Laglig
Hur kommer du att utveckla jobbet? Vet inte hur yrket ser ut idag men kanske kommer lägga in några små utbildningar som Radio bil hur man beter sig i samhället
Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Har varit Chef där innan så kan en del om yrket. Nu är jag redo och komma tillbaks ditt
Hur ofta kommer du vara inne? Kommer försöka vara inne så ofta jag kan men cirka
helger
1-3 timmar
vardagar
1-2 timmar
Lov
1-5 timmar
Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Yes då hade jag fortsatt vara polis
Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? nej
Har du läst våra Regler? yes