Inaktuell Dentix95 | Ansökan till Staff

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Dentix95

Icke Medlem
Meddelanden
42
Reaction score
-22
Vad är ditt namn i verkligheten? Denniz

Ditt discordnamn: Dentix95#3875

Ange ditt födelsedatum 29 Februari 2004

Varför ska just du bli staff? Varför just jag ska bli Staff igen är för att jag har lite av erfarenheterna som krävs. Jag vill göra Unive till en bättre plats där RP nivån är så lagom och så bra som möjligt så fler personer väljer och ansöka hitt! Jag är trevlig mot nya människor försöka också vara så hjälpsam som möjligt! Tycker också att de är roligt att vara någon ting på Unive t.ex vara Staff och arbeta med andra i Staff teamet och se hur de arbetar så jag kan lära känna nya medlemmar på servern osv! Hade varit kul om jag blev Staff igen😉
Kick ju inte så bra förra gången men de var mest för att jag inte kunde så mycket jag lärde mig under tidens gång. Sen i slutet innan jag blev demotad så hade jag tråkigt så jag hittade något roligt att göra inne på servern och vips efter de var min Staff borta. Såklart ber jag om ursäkt för de lallaet men de är min diagnos fel. När jag får tråkigt så hittar jag snabbt något roligt att göra och aa dra mig till lall sidan vilket inte är bra. Men nu har jag lärt mig av minna egna misstag och de kommer inte göras om. Kommer tillåmed göra mitt bästa denna gång. Om du då ger mig en tredje chans.

Hur länge kan du vara aktiv på servern varje dag? Efter som de är skola så ska jag försöks vara så aktiv som möjligt
Vardagar
Måndag: 16:25-20:00
Tisdag: 16:25-20:00
Onsdag: 14:15-20:00
Torsdag: 16:15-20:00
Fredag: 14:15-23:00
Lördag: 13:15-23:00
Söndag: 13:00-20:00

Loven är samma tid som helgerna men kan vara längre på loven

Hur länge har du spelat på Unive? I 1 år snart men har icke varit medlem i 1 år tyvärr.

Har du tidigare erfarenheter som staff? Yes då jag har varit Staff tidigare och kan en del Staff grejer

Vilka områden i staff teamet är du intresserade att jobba inom? RP, Support, Jobb,

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Donation. De värkar se lite klurigt ut och svårt så jag nöjer mig med de jag har bokat för där uppe.

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka