Accepterad Dentix | Medlem ansökning - William 07

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Dentix95

Icke Medlem
Meddelanden
42
Reaction score
-22
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198859239206/

Vad är ditt namn i verkligheten? Denniz

Vad är ditt discord namn? https://steamcommunity.com/profiles/76561198859239206/

Vad är ditt födelsedatum? 29 Februari 2004

Berätta om din karaktär. Jag heter Benjamin Tennyson är 22 år gammal. Han föddes i Sverige i ett sjukhus i Umeå. 2 år senare dog hans mamma av cancer det tog så hårt på hans pappa så pappan bestämde sig för att lämnade Benjamin på närmsta sjukhuset. 5 år senare blev han adopterad av en familj som var på semester i Umeå dom kom från skåne i en ganska så liten del av Lund. Familjen bestod av en mamma, pappa liten pojke som var 5 och en flicka som bara var 4 månader. Efter 11 år så fick jag reda på att min biologiska far var i Lund i en restaurang. Så Benjamin försökte få kontakt med han genom att själv besöka samma restaurang men de var svårt att komma nära han för de fanns inget bord ledigt nära han, Och de som gör min karaktär lite unik är att han har ett ärr på halva ansiktet som han fick i en olika men adoptivfamiljen på en resa när han typ var ny adopterad,
:Benjamins intressen:
1. Lyssna på musik
2. Laga matt
3. kolla på basket
4. Fixa i trädgården
5. Gymma
6. Jogga

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Varför just jag ska bli medlem är för att jag kan en del om RP vet hur man ska bete sig och jag går inte runt och lalla och metar har aldrig gjort de + så har jag varit medlem på Unive

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer bidra med lagom och ganska hög RP nivå kommer försöka göra så bra och roliga scenarion denna gång

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Man ska aldrig tänka på att hela tiden vinna ett scenario själv man får ju tänka på andra spelare också så dom har roligt i ett sånt scenario

Hur hittade du Unive? Jag hitta Unive först genom Hellgren sen efter att ha sätt Cosmo vara live på Unive så valde jag att ansöka:)

Vidare till muntlig intervju. Du har 2 dagar på dig att ta din intervju innan den blir automatiskt nekad. Du tar din intervju i "Väntrum" under "Medlemskap AVD

Tillbaka