Accepterad Denstora96 | Ban överklagan [ Zenqy ]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Denstora

Icke Medlem
Meddelanden
75
Reaction score
6
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199101512983/home

Ditt exakta steamnamn under tidpunkten du blev bannad: Al dachri häto

Vad är din discord tagg? denstora#7068

Vem var det som bannade dig? Oliwer070

Hur lång tid var din ban? 5 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? fearp

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Eftersom jag agerade fel och inte stannade kvar på platsen när jag blev rånad.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag var vid Weedfarmen och då kom det fram en bil med två personer som bad mig att stanna. Jag valde istället och springa då jag i det tillfället trodde det var mest verklighetstroget att göra så. När jag sprang iväg blev jag skjuten en gång men valde ändå att fortsätta springa och blev då bannad.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Till en början tyckte jag att det var en felaktig ban, dock insåg jag snabbt att det var jag som gjorde fel då man i verkligheten inte hade försökt springa när man blir pistolhotad.

Hur många tidigare avstängningar har du? 3

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Utifrån alla mina tre bans har jag lärt mig massor. T.ex blev jag bannad för Powergaming och lärde mig då att man verkligen ska sätta sig in i spelet och om du blir skadad ska du uppsöka sjukhus, uttrycka ord som aj med mera. Jag lärde mig även att man endast får prata om spelet i spelet och leva sig in i sin karaktär, något jag inte gjorde förut då jag kunde be om hjälp om hur man gör saker in game.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Absolut. Jag borde stanna kvar på platsen och uttrycka rädsla.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, att man verkligen ska sätta sig in i att det är verklighet och spela utifrån det. Inte tro att man är överlägesen och lyckas springa ifrån pistolhot.

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka