Accepterad Denstora96 | Ban överklagan [Philip]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Denstora

Icke Medlem
Meddelanden
75
Reaction score
6
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199101512983/home

Ditt Hex-ID: 11000010002b256

Vad är din discord tagg? denstora#7068

Vem var det som bannade dig? Goggle

Hur lång tid var din ban? 7 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Grov Powergaming

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag förstår upp till 100% varför jag blev bannad för powergaming, dock tror jag admin och jag har olika sidor av myntet. Eftersom jag krocka med en polisbil som precis spawna framför mig blev jag bannad.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Det som hände var att jag fick ett larm om två skjutna poliser då jag är sjukvårdare. Jag åker i full fart mot miitärbasen där skotten hade avlossats. När jag är nära mitt mål så spawnar en polisbil rakt framför mig (kör ungefär 140-150) och krocken sker i samma sekund jag ser polisbilen. Med tanke på att jag är sjukvårdare, hade bälte på mig och det inte var någon 'riktig' krock så gick jag ur bilen och kollade med poliserna i bussen hur de mådde, vilket ledde till ban.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Eftersom Admins förmoligen hade sätt mig innan, och trodde att krocken var tydlig från mig blir det en solklar ban för powergaming då man inte agerat så i verkligheten. Dock eftersom polisbilen plötsligt spawna framför mig och krocken egentligen inte skulle ske borde jag inte bli bannad, eftersom jag inte visste tydligt ifall jag skulle åka till poliserna som var skottksadade, eller kollar på poliserna o den spanade bilen, eller om jag skulle spela skadad. I stunden kändes det mest normalt att kolla till poliserna på krocken då som sagt den inte borde ske från början. Men samtidigt förstår jag självfallet admin och ur hans perspektiv var det en solklar ban.

Hur många tidigare avstängningar har du? 4

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Utifrån alla mina tre bans har jag lärt mig massor. T.ex blev jag bannad för Powergaming och lärde mig då att man verkligen ska sätta sig in i spelet och om du blir skadad ska du uppsöka sjukhus, uttrycka ord som aj med mera. Jag lärde mig även att man endast får prata om spelet i spelet och leva sig in i sin karaktär, något jag inte gjorde förut då jag kunde be om hjälp om hur man gör saker in game. Alla mina bans har jag tagigt lärdom av och inte gjort om samma secnario igen. Jag har utvecklats inom RP och hars skaffat whitelist samt jobbar hos sjukvården

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Självklart. Nu o efterhand vet jag att jag borde stannat i ambulansen och vara svårt skadad, Det hade blivit mer realistiskt så. Men som sagt så är själva början till scenariot väldigt orealistiskt.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, oavsett om bilar spanar från höger till vänster, eller vad som än sker, blir det t.ex en krock så stannar jag OAVSETT. Flyger jag in i en vägg plötsligt oavsett om jag körde på vägen STANNAR jag.

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka