Nekad Denstora96 | Ban överklagan [edvin]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Denstora

Icke Medlem
Meddelanden
75
Reaction score
6
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199101512983/home

Ditt exakta steamnamn under tidpunkten du blev bannad: Al dachri häto

Vad är din discord tagg? denstora#7068

Vem var det som bannade dig? Ovve

Hur lång tid var din ban? 4 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? OOC in game

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag var i en konversation med en person och frågade om en persons ID, men jag menade inte hans Steam-ID utan vad personen heter i verkligheten.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. En kille hade kört in i min bil och började skrika, kalla mig idiot och liknade vilket var störande. Så jag hoppar ur bilen och frågar ifall det är något problem. Då hoppar personen in i bilen och åker iväg med min bil varav jag frågar hans vän ¨Vafan har du snubbens ID¨och personen i fråga säger ¨Menar du körkort`?¨Varav ja svarar ja, körkort.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag gjorde fel som använde ordet ID med tanke på att det lätt man misstolkas att man pratar OCC. Men huvudtanken var inte att mena utanför spelet men jag förstår att det kan uppfattas så.

Hur många tidigare avstängningar har du? 4

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Utifrån alla mina tre bans har jag lärt mig massor. T.ex blev jag bannad för Powergaming och lärde mig då att man verkligen ska sätta sig in i spelet och om du blir skadad ska du uppsöka sjukhus, uttrycka ord som aj med mera. Jag lärde mig även att man endast får prata om spelet i spelet och leva sig in i sin karaktär, något jag inte gjorde förut då jag kunde be om hjälp om hur man gör saker in game. Jag blev även bannad för fearrp och lärde mig att man måste stanna när man blir rånad och det gör jag nu. Sammanfattningsvis kan man säga att alla saker jag blivit bannad för har jag tagigt lärdom av.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Självklart, jag hade kunnat vara mer tydlig med vad jag egentligen mena och använda andra ord för att få personen jag prata med att förstå att jag ville ha spelarens namn in game.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, det gäller att vara väldigt tydlig in-game för att ord inte ska misstolkas. Man får tänka ett steg extra innan man uttrycker sig.

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka