Accepterad DennizB | Whitelist ansökning [Boel]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

DennizB

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/batman0306/

Vad är ditt namn i verkligheten? Denniz

Vad är ditt discord namn? Denniz#7695 (smeknamn: megicmike133)

Vad är ditt födelsedatum? 13 Juni 2003

Berätta om din karaktär. Namn: Simon Sjökvist
Ålder: 18
Intressen: Simon gillar att prata om bilar, han kan dock inget mer än hur de ser ut och hur snabba dem är. Han har haft en cykel och gillar att ta upp tiden då han ägde cykeln, den betyder väldigt mycket för honom och han kan lätt bli känslosam om han pratar om den. Han är intresserad av 3D-modellering och är kunnig inom Blender.
Personlighet: Han kan vara väldigt tyst och stel men blir han tillräckligt bekväm har han lätt för att stå i centrum. Han föredrar oftast att lyssna mer än vad han gillar att prata. Han säger gärna ja för att undvika konflikt vilket kan resultera i att han finner sig i situationer där han förmodligen inte borde vara. Han undviker att ta sidor och många kan beskriva honom som "extrem centrist".

Varför ska just du bli whitelistad? För att jag gärna gör mitt bästa att rollspela och för att jag gärna vill komma in i ett aktivt gemenskap där det verkar som att många tar RP seriöst vilket är något jag vill göra själv. Det verkar vara en seriös server som många värnar och därför tror jag inte på att det kommer finnas många som bryter mot reglerna. Själv följer jag gärna regler och visar hänsyn mot andra så att alla kan ha det kul utan att någon ska komma och förstöra. Jag gillar att kolla på seriös RP och jag tror att det kan vara ännu roligare att få vara med om det och själv bidra till något seriöst.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? För att den känns seriös, aktiv och som att man kan ha kul när man spelar på den.

Hur hittade du Multistaden? Genom trycka på Sweden-taggen under filter när jag försökte hitta FiveM servrar.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Jag vill förbättra min bekvämlighet i rollspel samt ha roligt.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Jag har spelat lite grann på en server som heter Snöstaden.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka