Nekad Dennisxin | Medlem ansökning [Darksiqe]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Dennisxin

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Dennis Nilsson

Vad är ditt discord namn? dacke6186

Vad är ditt födelsedatum? 10 December 2010

Berätta om din karaktär. Daniel Andersson är 30 år gammal han har alla kör kort och jobbar på postnord AB och hans dröm jobb är sjukvården. Han är glad mest av tiden och kan bli arg om nån är elak fast han är mest lugn och han gillar att köra sin bil

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer bidra med att hjälpa personer och vara så snäll som möjligt.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? det betyder att alla ska ha roligt till exempel i ett rån ska både parterna ha roligt ändå om man blir rånad.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Ja jag har läst alla regler och förstått dom till exempel CopBait det är när man försöker göra att polisen ska börja jaga dig och NLR när man dör av nån och sen respawnar man och dödar dom tillbaks som att man kommer ihåg sitt andra liv jag har läst reglerna och kollat på flera videor som grund reglerna och krim regler.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja det har jag. Jag har spelet roleplay I drygt ett år nu och min första server var Unive jag är bra på rp och och har inte fått en varning för dålig rp jag har alltid pratat och jag är inte rädd för att starta en Konversation.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag är bra på rp och är 13 år jag började spela fivem när jag var 12 och har inte slutat spela äfter det jag brukar spela med mina vänner och vi alla är väldigt bra på rp.

Nekad. Utveckla din karaktärsbeskrivning.
Du kan ansöka igen EFTER 9/1 23:40. Lycka till nästa gång!

Din Medlemskaps ansökan har Nekats.
Tråd flyttas till Medlemskap Ansökningar - Arkiv

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka