Accepterad dennisbe08 | Medlem ansökning [R4inbowtail]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

dennisbe08

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Dennis beckman

Vad är ditt discord namn? DENKARN

Vad är ditt födelsedatum? 13 Maj 2006

Berätta om din karaktär. min karaktär heter Lennart Örngott och han är 25 år gammal. Lennart är en kille som älskar bilar och de har vart hans största intressen sen han va liten. han gillar både köra och meka på bilar. när lennart va liten så hjälpte han sin pappa att laga bilar men sen när hans pappa gick bort i en tragisk bilkrasch så fick lennart en ide att börja laga bilen hans pappa kraschade. de va då en mazda rx7a. när han lagade bilen så besiktade han den och började använda den som daily drive. nu vill Lennartflytta till en ny stad och lära känna lite nytt folk då han inte hade några vänner i sin gamla stad . Han vill även skaffa nytt jobb inom bilar såklart men kan även börja med någonting annat som en början tänker han . han är väldigt pratglad och är duktig på att prata med folk även fast han är lite blyg. Lennarts starka sidor är att laga bilar och köra bilar, och hans dåliga sidor är tålamod och folk som inte visar respekt men han kan hantera det på bra sätt .

Vad kan du bidra med till serverns RP? bra RP , roliga scenarios, och gott skratt

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? att i scenariot spelar du för att de ska va bra och roligt RP för båda partierna och inte bara sig själv

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? jag har förstått. RDM är att du dödar någon utan anledning. VDM är att du använder fordon som vapen Tex att du kör över någon. och ingen racism

Har du någon erfarenhet inom rollspel? har spelat på många servrar innan och har 300+ timmar på fivem men är snabb lärd och lär mig av misstag

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag är snäll och pratglad och kan ta emot kritik . gör jag något fel vill jag veta de så jag kan ändra på de.

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka