Dennis56 | Medlem ansökning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Dennis56

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198364417982/

Vad är ditt namn i verkligheten? Dennis Andreasson

Vad är ditt discord namn? Dennis56#0428

Vad är ditt födelsedatum? 12 September 2005

Berätta om din karaktär. Dennis Andreasson, 2000-09-12
ifrån Sverige
Jag växte på landet men min familj och hade Inte så bra levnadssätt. Jag hade en mamma, en pappa och en lillasyster. men vi hade också katt och sen gris på gården. jag själv är undernärd/ small och jag är 1,80 m lång. jag har även rätt så kort brunt hår jag har också gröna ögon. när jag var 15 så blev min mamma tyvärr sjuk och gick bort och efter det så blev jag väldigt ledsen och gick in i en depression. och efter den dagen så ville jag bli läkare. jag vill bli läkare eftersom jag vill inte att andra ska gå igenom samma sak som jag har gått igenom. och i skolan så var det inte så bra eftersom att min familj inte hade så mycket pengar så hade vi inte råd med så mycket kläder och då vart jag mobbad. och jag hade inte häller några vänner. jag fokuserade väldigt mycket på skolan. och då kom jag in på läkarlinjen. efter jag har tagit studenten så flyttade jag till storstaden för att skaffa mig ett nytt liv.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? jag kan hålla regler och att förbättra RP på serven. Jag vill bli medlem så att jag kan jobba på t ex sjukhus eller polisen så att jag kan hjälpa folk och bidra till staden.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Jag tycker att det är bra RP. och att mina vänner rekommenderar serven. jag vill utveckla mig själv inom RP på just unive för jag trivs här

Hur hittade du Unive? jag har vänner som har rekommenderat serven

Vad har du för mål med ditt rollspel? Mina mål inom RP är att jag ska förbättras och utvecklas, ser en stor framtid inom mig själv genom att jag känner min karaktär bra. Jag vill lägga mycket tid på han och utvecklas genom att jobba och få mer erfarenhet. Mina största mål inom rp är nog att få bra rp och roliga/spännande scenarion.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Mitt mål inom unive är mycket, Jag vill utvecklas inom rp men också utvecklas tillsammans med servern. Jag har också mål att hålla regler och kunna få roliga scenarion. Vill också utveckla min karaktär mer och lära mig mer inom rp. Ha riktigt roligt också.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? nej

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka