Dennis123213
Icke Medlem
- Meddelanden
- 1
- Reaction score
- 0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198453240151/
Vad är ditt namn i verkligheten? Dennis
Vad är ditt discord namn? Denn1s#1275
Vad är ditt födelsedatum? 29 Januari 2000
Berätta om din karaktär. Min karaktär är en tjugo årig lirare som hade en fattig uppväxt men nu har det bra och så han har intresse för bilar och motorcyklar osv och han är en glad och snäll person men samt dryg och elak i bland.
Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag tycker och vill bli medlem på Unive för att jag kommer att bidra med mycket snällt och jag kommer vara aktiv och jag kommer vara snäll och jag kommer att följa alla regler och kommer att ha det allmänt najs.
Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Jag blev intresserad av Unive av en Twitch streamer efter jag kollade på hans stream ett tag så joinade jag servern och testade lite och jag tyckte den var nice därför är jag nu här och ansöker.
Hur hittade du Unive? Jag hittade Unive På TT och Twitch.
Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt mål i rollspel är att ha kul och vara najs inte dryg/toxic och mera mål är att vara aktiv och vad mer ska man säga mitt mål är liksom att ha kul och följa alla regler och ha de allmänt najs
Vad har du som mål att uppnå på Unive? Jag har som mål att bli en aktiv och bra spelare och att inte vara dryg/toxic och att vara najs
Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Ja det är jag och kommer vara kanske 15 timmar per vecka 3 per dag något sådant
Vad är ditt namn i verkligheten? Dennis
Vad är ditt discord namn? Denn1s#1275
Vad är ditt födelsedatum? 29 Januari 2000
Berätta om din karaktär. Min karaktär är en tjugo årig lirare som hade en fattig uppväxt men nu har det bra och så han har intresse för bilar och motorcyklar osv och han är en glad och snäll person men samt dryg och elak i bland.
Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag tycker och vill bli medlem på Unive för att jag kommer att bidra med mycket snällt och jag kommer vara aktiv och jag kommer vara snäll och jag kommer att följa alla regler och kommer att ha det allmänt najs.
Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Jag blev intresserad av Unive av en Twitch streamer efter jag kollade på hans stream ett tag så joinade jag servern och testade lite och jag tyckte den var nice därför är jag nu här och ansöker.
Hur hittade du Unive? Jag hittade Unive På TT och Twitch.
Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt mål i rollspel är att ha kul och vara najs inte dryg/toxic och mera mål är att vara aktiv och vad mer ska man säga mitt mål är liksom att ha kul och följa alla regler och ha de allmänt najs
Vad har du som mål att uppnå på Unive? Jag har som mål att bli en aktiv och bra spelare och att inte vara dryg/toxic och att vara najs
Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Ja det är jag och kommer vara kanske 15 timmar per vecka 3 per dag något sådant