Nekad dennis012 | Medlem ansökning [ William 07 ]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

dennis012

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199022394487/

Vad är ditt namn i verkligheten? dennis

Vad är ditt discord namn? dennis45#4591

Vad är ditt födelsedatum? 16 Juli 2004

Berätta om din karaktär. han heter olle svensson och han gillar mc och hans pappa har vart med i en mc klubb sen olle föddes och där i från har olle fått sitt intresse om mc och han har en harlydevidson och när han var liten så fick hans pappa en strok som gjorde att de förändrades hella olles liv och sen des har han haft de svårt och när han gick i skolan så blev han mobbad av lärrare och en kille som sprang runt och mobba alla på skolan men när mobbaren sluta skolan så blev de inget mer av mobbad och han fick sin mamma till att polis anmäla skolan för dom mobba han och nu har olle startat en mc klubb som han vill fortsätte med i denna stad och där med kommer han att spara i hop till en mc de första han gör och nu kommer han inte tänka på sin pappa mer för han blir bara ledsen om han tänker på han och så är olles liv just nu.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? för jag vill få en bra rp nivå och jag tycker unive är en bra server och dom har bra staffs och jag kommer göra allt för denna server

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kan få in spelare och jag kan förbättra rp nivån och jag kan hjälpa till om de e nått

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? att man inte ska spela för att vinna i ett scenario man ska ha kul utan att behöva vinna scenariot

Hur hittade du Unive? fick invite från en kompis

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka