Accepterad dennis.124 | Whitelist ansökning [minierkan]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

dennis.124

Icke Medlem
Meddelanden
8
Reaction score
1
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198845821603/

Vad är ditt namn i verkligheten? Dennis

Vad är ditt discord namn? dennis.124 #2882

Vad är ditt födelsedatum? 13 December 1997

Berätta om din karaktär. Hej min karaktär heter Tom och är en karaktär som är väldigt driftig och snäll karaktär efter som att i min föra stad så har jag haft det väldigt tufft och svårt min pappa lämna mig och min mamma när jag va väldigt ung så det har varit väldigt svårt många ser det som en nackdel efter som man kan bli väldigt svag och så av det men det tycker inte jag efter som i mitt fall så har jag klarat varje motgång och bara kommit ut starkare. min karaktär är en väldigt glad karaktär som vill gärna uppnå alla mål jag har i livet i och vill hjälpa alla andra i min närhet.

Varför ska just du bli whitelistad? varför ska just du bli whitelistad? Jag kommer bidra med bra rp och kommer hjälpa andra att ha den bästa rpn dom kan ha och inte bryta mot server reglerna och försöka vara så trevlig och snäll mot alla som jag kan. Det verkar som ett bra community med bra skripts osv.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? För att jag vill öka min RP nivå och så vill jag hjälpa till med andra med att kunna öka deras RP nivå med och så kan jag jobba på andra jobb som är WL jobb E.x Falk. Och för jag gillar köra på den då jag hittat väldigt snälla människor på servern.

Hur många timmar har du på FiveM? Cirka 12 timmar delat över 2 konton

Hur hittade du Multistaden? ag och mina vänner har varit intresserade utav GTA RP ett tag nu och bestämde äntligen oss för att testa på och hittade då Multistaden och kände nästan direkt att de var en server som var seriös och att vi skulle vilja delta och ge med oss utav scenarion som kan stärka servern.ö

Har du tidigare blivit bannad här eller på någon annan server? Nej, sköter mig osv vad.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej spelar bara här:)

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka