Nekad dennis.124 | Ban överklagan [Tedde]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

dennis.124

Icke Medlem
Meddelanden
8
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198845821603/

Ditt exakta steamnamn under tidpunkten du blev bannad: dennis-124

Vad är din discord tagg? dennis.124#2882

Vem var det som bannade dig? Alexgoggle

Hur lång tid var din ban? 3 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? snor tjänstefordon

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? såg lite konstigt ut att jag hoppa in i polisbilen

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Fick ett samtal att laga polisbilen som stod vid parkeringen 300-400m ifrån sjukhuset, skickade en faktura på 10000kr sen hoppa jag in i bilen för att laga den då jag jobbar på autoexperten.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. jag gjorde fel som inte väntade på polisen, men tycker inte jag förtjänar att bil avstängd, då jag hjälper mina medspelare så mycket jag kan. detta va bara ett missförstånd.

Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. har inte blivit bannad förut.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? jag borde ha väntat på polisen som kör bilen.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Att inte hoppa in i ett tjänstefordon utan en ansvarig i närheten och att vänta till kunden har kommit fram på plats.

Har du läst våra regler? Ja

Förtjänar unban, snubben är bra på rp och han skulle aldrig göra nåt sånt dumt det var samtal vi fick jag e chef på autoexperten och han skulle ta de håller med det va lite dumt att han inte väntade på nån polis men han borde få unban samma gäller pinksteal

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka