Nekad dennis.124 | Ansökan till Servervakt [Kazlick]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

dennis.124

Icke Medlem
Meddelanden
8
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Dennis

Ange ditt födelsedatum 14 November 1997

Vad heter du på discord? Justegg#2882

Mellan vilka tider kan du oftast spela? 17:00-23:00 ungefär men det varierar från dag till dag.

Hur länge har du spelat på Multistaden? 100-200timmar.

Vad skulle du göra om du blir servervakter? Hålla kolla så att folk RPar som dom ska och följer reglerna.

Vad är det som får dig att vilja bli servervakt på just Multistaden? För att jag tycker om denna server och vill att folk ska RPa som man ska.

Hur tror du att du skulle kunna bidra till att göra Multistaden till en bättre plats? Eftersom att jag är väldigt aktiv i denna stad och är med om en del scenarier. så kan jag hålla koll på att alla följer reglerna så alla får en bra upplevelse när dom spelar på serven. kommer även bidra till en säkrare miljö så att upplevelsen blir så bra som möjligt.

Varför ska just du bli servervakt? För att jag är väldigt aktiv på denna server och jag följer reglerna som gäller till grund och botten.

Varför vill du bli servervakt? För att jag är trött på folk som inte RPar som dom ska.

Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon? Kan grund reglerna.

Är du whitelistad på serven? Ja det är jag.

Har du varit bannad på serven förut? Om så är fallet, berätta om dina bans Blev felaktigt bannad förut. Men inget seriöst.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Nej spelar bara på Multistaden.

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka