Nekad Denkov | Ban överklagan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Denkov

Icke Medlem
Meddelanden
177
Reaction score
17
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198347886925/

Ditt Hex-ID: 1100001171aa14d

Vad är din discord tagg? Denkov#3333

Vem var det som bannade dig? philip

Hur lång tid var din ban? 59 dagar

Var är du bannad? Discord servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? det står bara att jag är bannad från discord servern

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? jag tror att philip valde att banna mig på grund av regelbrott, jag ångrar allt så grovt mycket nu i efterhand

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad.
allt började med att jag och några andra hade tröttnat på unive då vi kände oss för begränsade inom den kriminella rpn så vi bestämde oss för att söka om verifiering på en annan server som vi tyckte hade ett bra utbud med saker att göra för dom kriminella, så jag blev verifierad där och gjorde något som jag ångrar så brutalt mycket vilket var att jag drog till nakenstaden och skjöt folk utan anledning samt att jag ressade dom som jag dödade sedan dödade och ressade igen så då blev jag bannad för abuse av philip i 59 dagar, sedan så startade jag en onödig konversation i ej medborgare angående min ban mitt beteende var otroligt omoget, jag började fråga honom varför han bannade mig och därefter så var jag otrevlig och betedde omoget så jag blev bannad från discorden också. problemet var också att jag viste mycket info om vissa staffs och vad dom skulle göra mot servern så då tänkte jag att det va kört eftersom att dom staffsen va högt uppsatta. Jag har försökt att få tag på philip och wagner nu i efterhand men vi har inte kommit fram till något vettigt då philip har mycket att göra samt wagner, men jag har förståelse för det.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Den va inte felaktig då jag bröt mot regler och hade dålig attityd mot philip, jag förstår hans beslut till 100% men vill gärna kunna bevisa att jag har lärt mig av min ban.

Hur många tidigare avstängningar har du? 6

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. då jag varit bannad nu i ett bra tag så har jag glömt otroligt mycket men kommer ihåg en.

Jag och några polare skulle donera för ett gäng och då var jag vid gänghuset som vi skulle få och kollade hur det såg ut osv. Efter ett tag så känner jag att jag ska röra mig mot paleto garaget och under tiden påväg till garaget så kör det en saab bredvid mig samtidigt som jag kör in i någon som är i noclip, så jag stannar för att kolla id på personen (i noclip) men så va det inte rätt id när jag skrev /m. Sen när jag stannat där i typ 8 sekunder så blir jag bannad för streamsniping för att då ska tydligen han i saaben ha streamat och wagner tyckte att det va konstigt att jag stannade just vid streamern, men jag kollade inte på någon stream och visste inte ens att han var streamer.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda?
det jag hade kunnat göra annorlunda från första början skulle ju vara att sluta vara kriminell och testa på ett lagligt jobb som t.ex. vianor, mekonomen eller kanske bilfirman men det blev tyvär så att jag inte tänkte så mycket på vad jag gjorde och ledde till ett dumt beslut av mig. Jag har tänkt nu i efterhand på att jag också skulle kunna prata med en staff om hur jag ville att kriminella rpn skulle vara men som om det skulle gå igenom vet jag ej, men jag skulle kunnat ge exempel på något nytt som t.ex. något nytt drogställe eller någon aktivitet som skulle vara bra för kriminell rp. Jag känner också att jag inte skulle starta den konversationen som jag gjorde, om jag hade skippat den där attityden så skulle vi säkert kunna lösa det på ett bra och moget sätt.

Har du lärt dig någonting efter din ban?
jag har lärt mig så otroligt mycket t.ex. att alltid tänka steget längre innan jag gör något som inte är bra och som jag vet att jag senare kommer ångra och att sluta vara otrevlig när det kommer till ban samt att jag har lärt mig att inte bara hugga mot personen som bannat mig, jag skulle istället kunna prata och kanske reda ut situationen.

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka