Nekad Denkov | Ban överklagan [Sniffax]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Denkov

Icke Medlem
Meddelanden
177
Reaction score
17
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198347886925/

Ditt Hex-ID: 1100001171aa14d

Vad är din discord tagg? Denkov#3333

Vem var det som bannade dig? Philip

Hur lång tid var din ban? 59 dagar

Var är du bannad? Discord servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Står ingen exakt anledning utan står bara att jag är bannad från discord servern

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Philip bannde mig pågrund av att jag bröt mot regler som är som var otroligt rätt av honom då jag själv känner att jag inte kunde bete mig på ett korrekt sätt och en ban va det minsta han kunde göra vid just det tillfället.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. allt började med att jag och några andra hade tröttnat på unive då vi kände oss för begränsade inom den kriminella rpn så vi bestämde oss för att söka om verifiering på en annan server som vi tyckte hade ett bra utbud med saker att göra för dom kriminella, så jag blev verifierad där och gjorde något som jag ångrar så brutalt mycket vilket var att jag drog till nakenstaden och skjöt folk utan anledning samt att jag ressade dom som jag dödade sedan dödade och ressade igen så då blev jag bannad för abuse av philip i 59 dagar, sedan så startade jag en onödig konversation i ej medborgare angående min ban osv, jag började fråga honom varför han bannade mig och därefter så var jag otrevlig och omogen så jag blev bannad från discorden också.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Den va helt rätt gjord då jag fick en tankeställare och började inse så dumt och korkat det var.

Hur många tidigare avstängningar har du? 6

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. eftersom att jag har varit bannad så länge så minns jag inte

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? det jag hade kunnat göra annorlunda från första början skulle ju vara att sluta vara kriminell och testa på ett lagligt jobb som t.ex. vianor, mekonomen eller kanske bilfirman men det blev tyvär så att jag inte tänkte så mycket på vad jag gjorde och ledde till ett dumt beslut av mig.

Har du lärt dig någonting efter din ban? jag har lärt mig så otroligt mycket t.ex. att alltid tänka steget längre innan jag gör något som inte är bra och som jag vet att jag senare kommer ångra och att sluta vara otrevlig när det kommer till ban samt att jag har lärt mig att inte bara hugga mot personen som gjort valet att banna mig.

Har du läst våra regler? Ja

Tillbaka