Nekad Denkov | Ban överklagan [Frida]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Denkov

Icke Medlem
Meddelanden
177
Reaction score
17
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198347886925/

Ditt Hex-ID: 1100001171aa14d

Vad är din discord tagg? denkov #8698

Vem var det som bannade dig? jag vet inte

Hur lång tid var din ban? vet inte

Var är du bannad? Discord servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Jag satt i medborgar 4 och från ingenstans blev jag bara bannad helt utan anledning

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag har ingen anning om vrf dom gjorde som dom gjorde

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag satt bara o pratade med mina vänner

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Ja. Jag tycker att det va en felaktig bann eftersom att jag bara satt och pratade i dc

Hur många tidigare avstängningar har du? 1

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Exakt samma sak hände inatt helt utan anledning

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade inte kunnat göra nått eftersom att jag bara satt och pratade

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag vet inte vad jag skulle lära mig eftersom att jag bara blev bannad för ingenting

Har du läst våra regler? Ja

Du har ingen aning? Inte så att du undviker din avstägning du fick av mig inatt med ett alt konto?

Och du anser det helt okej att sitta och ringa mig när jag ska sova istället för att sätta dig i support? Tycker det är så fruktansvärt respektlöst utav dig när jag redan fastställt din avstägning, du blir bannad och vad mer kan jag utgå ifrån? Det jag såg var en korrekt avstägning.

Du har ingen aning? Inte så att du undviker din avstägning du fick av mig inatt med ett alt konto?
Jag gjorde nytt konto för att fråga om en staff kunde hjälpa mig, värkar inte som att du är på så bra humör, ni vill väll ha så många spelare som möjligt men det är såhär ni gör mot era medlemmar, vadå sova jag ringde dig i 2 sekunder och du va vaken

Det handlar inte om mitt humör, det handlar om att man inte ska sitta med alt konton när man är avstängd av en anledning. Om jag anser att du ska vara avstängd så är de ju mitt beslut. Blir du bannad pga VDM, vilket jag såg väldigt klart och tydligt att du gjorde så förstår jag inte varför någon annan staff hade sagt motsatsen till mitt beslut?
1613920316175.png

Det handlar inte om mitt humör, det handlar om att man inte ska sitta med alt konton när man är avstängd av en anledning. Om jag anser att du ska vara avstängd så är de ju mitt beslut. Blir du bannad pga VDM, vilket jag såg väldigt klart och tydligt att du gjorde så förstår jag inte varför någon annan staff hade sagt motsatsen till mitt beslut?
Lyssna det som hände för mig hände för andra typ samtidigt det va under tiden då servern var lagig, så du bannar mig från dc pågrund avv att jag ringde dig i 2 sekunder för att lösa en sak?

Om jag inte svarar dig ska du visa respekt och inte spamma mig, jag har andra saker att göra än att svara privata samtal när du egentligen hade kunnat sätta dig i väntar på support och få en annan syn på det hela. Klockan var 12 och hade inte tiden att svara.

mitt beslut?
1613920316175-png.816
men Jag har tålamod och väntar lugnt på att staffs i sin takt läser min ban överklagan handlade inte om mitt samtal

Om jag inte svarar dig ska du visa respekt och inte spamma mig, jag har andra saker att göra än att svara privata samtal när du egentligen hade kunnat sätta dig i väntar på support och få en annan syn på det hela. Klockan var 12 och hade inte tiden att svara.
Jag pratade med patrik och han sa att jag skulle göra en banöverklagan sen gjorde jag det.

Den överklagan blev nekad, då sätter du dig med alt konto för att kontakta en annan staff om att ändra beslutet? Du har suttit i medborgare kanalen några timmar nu, så tror inte riktigt det var tanken. Du är bannad och det är tyvärr så fallet är, då jag anser att detta är respektlöst.

Den överklagan blev nekad, då sätter du dig med alt konto för att kontakta en annan staff om att ändra beslutet? Du har suttit i medborgare kanalen några timmar nu, så tror inte riktigt det var tanken. Du är bannad och det är tyvärr så fallet är, då jag anser att detta är respektlöst.
satt i kanalen i 20 minuter och jag hoppade in i support med min kompis men ingen drog mig.

Hur länge är jag bannad ifrån dc?

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka