Accepterad Denkov | Ban Överklagan [Arre]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Denkov

Icke Medlem
Meddelanden
177
Reaction score
17
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198347886925/

Ditt Hex-ID: 1100001171aa14d

Vad är din discord tagg? .livsnjutaren

Vem var det som bannade dig? Arrekung

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2023-08-19 193932.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Arre valde att banna mig då jag inte skötte scenariot på ett snyggt sätt.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. vi snurrade runt i sandy, efter ett tag ser vi ett gäng som vi har krig med, vi åker bredvid dem och säger att vi ska snacka, dem väljer då att åka in mot sjukhuset där allt började, deras bil började ryka så dem åker en bit bakom sjukhuset och då börjar en skottlossning, polisen kommer också dit och även dem började skjuta vilket inte är så konstigt då dem är poliser, jag och min vän gömmer oss bakom ett hus dit en av fienderna sprang, min vän blir skjuten i benet och faller på backen, jag ser då en polis som springer mot honom och för att jag ska kunna rädda honom så kände jag att jag behövde skjuta den polisen, det var även poliser runtom som var på tak osv och efter att jag dödade ena polisen så blir jag själv nedskjuten.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Bannen som arre gav mig inte felaktig då jag i efterhand har inset att jag hade kunnat göra scenariot så mycket bättre än vad det va.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag minns inte mina tidigare bans.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Det jag absolut hade kunnat gjort annorlunda hade ju varit att jag inte dödade ena polisen, jag känner nu att jag istället borde gjort ett längre och roligare scenario för båda parter, jag hade tex kunnat kidnappa honom och gjort något slags gisslan scenario eller så hade jag bara kunnat ge upp och gjort det roligare för polisen.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag har lärt mig att inte skjuta mot polisen oavsett scenario.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka