Accepterad Denkov | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Denkov

Icke Medlem
Meddelanden
177
Reaction score
17
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198347886925/

Ditt Hex-ID: 1100001171aa14d (Hex)

Vad är din discord tagg? .livsnjutaren

Vem var det som bannade dig? Ask1und

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2023-10-30 164249.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Om jag ska vara helt ärlig så vet jag inte varför jag blivit bannad då jag aldrig ens fuskat på unive, har en annan vän som också blev bannad utan att fuska men som blev unbannad av philip efter någon dag.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag va inte inne på datorn när jag blev bannad från discorden så vet inte vad jag ska skriva.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Bannen som jag blev tilldelad var helt ärligt fel eftersom att jag inte har fuskat på servern.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag minns inte min senaste ban då de va längesen

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Blir lite svårt att vet vad jag hade kunnat göra annorlunda eftersom att ni "fusk" bannat mig vilket jag inte har gjort.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Nej.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka