Accepterad Denkoo | Medlem ansökning [] [Jockekk]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Denkoo

Medlem
Meddelanden
11
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Dennis

Vad är ditt discord namn? d.hohanzzon

Vad är ditt födelsedatum? 20 Oktober 1999

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Runar Ståltråd, 25 år

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? hjälpsam, rak, genuin

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär:
bakgrund:taskig uppväxt med frånvarande föräldrar vilket ledde till fel umgänge med smårån och droger men har rättat till sitt liv nu.

Framtidsplaner:strävar efter att bli en bra människa och få ett redigt jobb med stabil inkomst. Han älskar att hjälpa fick och har ett stort intresse för bilar, så hans dröm är att få jobba som bilmekaniker.

Vad kan du bidra med till serverns RP? roliga stunder, hjälpsamhet, ordning och reda

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? att man spelar för att båda parterna i ett scenario kan vinna, vilket blir lite roligare

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? ja, jag fick erbjudande att göra kokain utan att vara kriminell vilket jag gjorde för att jag var ny i serven och hade lite dålig koll. har lärt mig av mitt misstag

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? VDM (Vehicle Deathmatch) Innebär att använda fordonet som ett vapen för att skada eller döda utan giltigt bakomliggande scenario. METAGAMING efinition: Innebär att du använder information som din karaktär inte vet om.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? rp:ar på hög nivå även fast jag är rätt ny i detta

Senast ändrad:
Hej!Du behöver utveckla dina svar på följande frågor

:Du har 24timmar på dig att göra det, annars nekas din ansökan automatiskt.(Besvara detta meddelandet när det är åtgärdat.)

Hej!Du behöver utveckla dina svar på följande frågor

:Du har 24timmar på dig att göra det, annars nekas din ansökan automatiskt.(Besvara detta meddelandet när det är åtgärdat.)
Nu har jag uppdaterat

vart ser inte vart du skrivit
vill du ska utveckla
Uppdaterade texten med detta

bakgrund:
taskig uppväxt med frånvarande föräldrar vilket ledde till fel umgänge med smårån och droger men har rättat till sitt liv nu.

Framtidsplaner:strävar efter att bli en bra människa och få ett redigt jobb med stabil inkomst. Han älskar att hjälpa fick och har ett stort intresse för bilar, så hans dröm är att få jobba som bilmekaniker.

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka