Accepterad Denko21 | Ban överklagan [Philip]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Denko21

Icke Medlem
Meddelanden
8
Reaction score
6
Användarnamn: Denko21

Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198388624038/

Ditt exakta steamnamn under tidpunkten du blev bannad: Bla

Vad är din discord tagg? Denko#4882

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Powergaming

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Ingen anning gjorde inget fel

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Körde bil och en kille krockade och jag skulle hjälpa han för att behövde hjälp

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Gjorde inte nåt så jag tycker inte att det var en redig ban utan felaktig

Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Aldrigt blivit bannad

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Vet inte för jag inte ved vad jag gjorde ens skrev bara powergaming

Har du lärt dig någonting efter din ban? Att jag inte ska göra samma sak

Har du läst våra regler? Ja

Du körde in i en Rs6 i 200km/h och sedan gick du ut ur bilen som om inget hade hänt.
Hur ser du på detta?

Men jag körde fort för att jag ville hinna till min kompis och jag visste inte att jag hade kört så fort och gåt ut som att inget hända när vi krascha ber om ursäkt om kommer inte hända mer *Tack för du svarar*

Men jag körde fort för att jag ville hinna till min kompis och jag visste inte att jag hade kört så fort och gåt ut som att inget hända när vi krascha ber om ursäkt om kommer inte hända mer *Tack för du svarar*
Skriv om och utveckla din ansökan

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka