Nekad Denko | Ban överklagan [Oliwer]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Denko

Icke Medlem
Meddelanden
22
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/IMTHEEBEST/

Ditt exakta steamnamn under tidpunkten du blev bannad: Denko tid punkten jag blev bannad på var 23:30

Vad är din discord tagg? Denkosnoy#1337

Vem var det som bannade dig? 8Davicoo

Hur lång tid var din ban? 5d 23h 50m

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? fearrp

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för en grabb sikta uzi i mitt huvud och jag trodde jag kunde rymma men vi stod huvv mot huvv vi varandra och tänkte inte på det så försökte rymma men det funkade inte

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. det började med att en grabb snodde min lambo på en greenzone så gick till ett garage och hämta min motorcyckel och körde och letade efter den sen så var det en kille bakom mig som körde efter mig så jag åkte iväg sen hittade jag min lambo så sa han att jag skulle hoppa ut ur bilen fast jag hörde inte det pga lågt ijud på headsetet/spelet men såg att han hade en uzi i handen så jag försökte backa och dra för ville inte dö

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. det var inte en felaktig ban det var jag som gjorde fel men hade inte så högt ijud på spelet/headsetet men borde ha hört

Hur många tidigare avstängningar har du? 3

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. har aldrig varit bannad av fearrp men min senaste ban var failrp för jag rånade en kille och knivhögg han för han lyssnade inte på va han skulle göra men sa en gång och sa aldrig va konsekvenserna va om han ej gjorde de jag sa.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? att hoppat ut ur bilen och lyssnat bättre och inte gjort som jag gjorde att tro att man kan rymma när vi står huvv mot huvv med bilarna

Har du lärt dig någonting efter din ban? att stanna om jag ser att han håller ett vapen mot mitt huvud om vi står mitt emot varandra eller om jag blir hotad att lyssna och inte försöka rymma på dumma sätt och vis

Har du läst våra regler? Ja

Ditt ban överklagande har nekats.
Tråd låst och flyttad till Ban Överklagande Arkiv

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka