Nekad denkano | Medlem ansökning [Rozin]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

denkano

Icke Medlem
Meddelanden
23
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? dennis

Vad är ditt discord namn? Dénkovich ツ#9228

Vad är ditt födelsedatum? 2005-06-30

Berätta om din karaktär. min karaktär heter thiago scott

Thiago hade en svår barndom hemma i colombia
hans pappa dog när thiago var endast 4 år gammal.
efter detta så vart hans mamma en alkolist och drack mycket och tog droger, efter detta så bestämmde sig han och sin bror amo och lee att fly darifrån
dom flydde till sverige och efter ett tag så tog lee sin egna liv framför thiago
thiago mådde väldigt dåligt och sen efter 2 år att lee hade dött så tappade han bort amo och dom har fortfarande inte träffas på ett tag
thiago var nära att ta självmord men då kom en polis och sa att de inte e värt. thiago lyssnade och gick polishögskolan och han klarade utbildningen och var polis
han har varit polis ett tag och mår väldigt bra

thiago har en del sjukdommar
han har adhd men han kan kontrollera de bra
han har svårt att lyssna ibland

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer bidra med en hög rp nivå och jag kommer försöka göra så bra scenarion som möjligt för att kunna få Unive till den bästa servern inom rp. Jag kommer försöka utveckla serverns rp så mycket jag kan, jag kommer hjälpa nya spelare till att kunna bli riktigt bra inom rpn. Genom att engagera sig på ett meningsfullt sätt kan jag som spelare bidra till att skapa en rolig, dynamisk och autentisk upplevelse för alla på servern.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? det är att man ska göra ett bra scenario så båda parterna får bra rp. som en bankrån så ska inte polisen bara storma tex så de kan vinna scenariiot utan de ska förhandla och bidra med bra rp på de sättet

Hur hittade du Unive? zaza sa att jag skulle börja här

Senast ändrad:
Vidare till muntlig intervju. Du har 2 dagar på dig att ta din intervju innan den blir automatiskt nekad.
Du tar din intervju i "Väntrum" under "Medlemskap AVD".

lycka till!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka