Nekad denkano | Medlem ansökning [kenzo]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

denkano

Icke Medlem
Meddelanden
23
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/denkan0012/

Vad är ditt namn i verkligheten? dennis

Vad är ditt discord namn? denkan #1508

Vad är ditt födelsedatum? 30 Juni 2005

Berätta om din karaktär. Denkan har haft det svårt för sen han var 3. han pappa vart skjuten av polisen vilket har gjort hans liv väldigt dåligt. för efter hans pappa dog så vart han mamma alkolist. hans mamma har varit väldigt aggressiv och så fort Denkan har frågar nått slår hans mamma han och han får inte heller gå i skolan av henne för hon är rädd att han ska snitcha på henne. men nu vid 16 års åldern så har han bestämt att fly från henne. vilket han gjorde och nu vill han ge revansch på poliserna för ha dödat hans far som vart oskyldig men han vet inte vad han ska göra för hans drömjobb är polis så han har ett väldigt svårt beslut. men annars gillar han mycket som fortboll, köra bilar men inte epa och han gillar att prata med folk så han kan få många vänner.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? jag kommer köra mycket mera och ni kommer inte ångra er sen blir det mycket roligare om man är medlem för man kan göra mycket mera saker som tex jobba på mera jobb som jag inte kan göra nu.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? det är många som kör på den och man kan göra mycket det är också bra rp

Hur hittade du Unive? jag hittade för några kompisar rekommendera den för mig.

Vad har du för mål med ditt rollspel? jag vill utveckla den så mycket som möjligt men jag måste hitta en bra server som jag har gjort vilket är unive och unive är det väldigt bra rp på

Vad har du som mål att uppnå på Unive? jag skulle vilja bli polis eller krim men får se vad som händer

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? nej unive är den bästa i sverige just nu

Nekad, utveckla och gör en ny om 24h
:unive:

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka