Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199017143217/
Vad är ditt namn i verkligheten? Deniz
Vad är ditt discord namn? Denizoo#2719
Vad är ditt födelsedatum? 29 Februari 2008
Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Dennis Isakson och jag är 21 år gammal. Jag är en man och en väldigt positiv människa. Jag kommer från Sverige och jag har intresse av bilar, speciellt BMW. Just nu jobbar jag som en reporter men jag skulle gärna vilja bli en sjuksköterska i framtiden.
Varför ska just du bli Medlem på Unive? För att jag har roligt på servern och vill gärna bli medlem, så jag kan gå vidare och skaffa tex bättre jobb.
Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Servern är bra och jag gillar den väldigt mycket.
Hur hittade du Unive? Med hjälp av kompisar.
Vad har du för mål med ditt rollspel? Bara att vara en bra rollspelare.
Vad har du som mål att uppnå på Unive? Mitt mål är att vara en riktigt bra rollspelare
Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej det är jag inte.
Vad är ditt namn i verkligheten? Deniz
Vad är ditt discord namn? Denizoo#2719
Vad är ditt födelsedatum? 29 Februari 2008
Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Dennis Isakson och jag är 21 år gammal. Jag är en man och en väldigt positiv människa. Jag kommer från Sverige och jag har intresse av bilar, speciellt BMW. Just nu jobbar jag som en reporter men jag skulle gärna vilja bli en sjuksköterska i framtiden.
Varför ska just du bli Medlem på Unive? För att jag har roligt på servern och vill gärna bli medlem, så jag kan gå vidare och skaffa tex bättre jobb.
Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Servern är bra och jag gillar den väldigt mycket.
Hur hittade du Unive? Med hjälp av kompisar.
Vad har du för mål med ditt rollspel? Bara att vara en bra rollspelare.
Vad har du som mål att uppnå på Unive? Mitt mål är att vara en riktigt bra rollspelare
Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej det är jag inte.