Accepterad Denizoo | Ban överklagan (Hugo)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Denizoo

Icke Medlem
Meddelanden
10
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199017143217/

Ditt Hex-ID: 11000013efeabb1

Vad är din discord tagg? Denizoo#2719

Vem var det som bannade dig? Rom1n

Hur lång tid var din ban? 4 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? "lallare sunförnuft sparkar på folks bilar"

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag lallade runt

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. (ungefär tredje gången) Jag och min kompis med namnet kalle stod och prata om massor av grejer tex om vad vi skulle göra å sånt. Efter ett tag kommer en anställd i Qpark och sparkar på Kalles bils fönster. Då blev vi ju arga förstås och sprang efter honom när han sprang ifrån oss. Efter vi letat ett tag hittade vi hans bil vid piren och sparka på den några gånger. Ska jag vara helt ärlig så trodde jag inte att jag kunde bli bannad för att sparka den några få gånger. Sedan blev jag bannad och när jag tänkte efter så förstod jag varför jag blev bannad. När jag kollade hur lång tid jag blivit bannad så såg jag att det stod 4 dagar. Det är ganska mycket för att ha sparkat en bil typ 3 gånger som revenge. Hade aldrig sparkat en random bil bara för att. Det finns ju en anledning till varför jag sparka på bilen. Som jag sa jag blev bannad 4 dagar vilket är lite för mycket. Det stod också att jag sparkat på "folks bilar" men jag sparka bara på 1 bil. Det har nu gått över 24 timmar sedan jag blev bannad.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det va ju båda. Det var fel att jag sparka bilen men 4 dagar är väl lite för mycket för att ha sparkat en bil 3 gånger.

Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Har ej blivit bannad.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? borde ha anmält Qpark personen istället för att sparka på hans bil.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, att inte använda karma i denna server. Då finns det risk att bli bannad.

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka