Nekad Denizoo | Ban överklagan (Hugo)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Denizoo

Icke Medlem
Meddelanden
10
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199017143217/

Ditt Hex-ID: 11000013efeabb1

Vad är din discord tagg? Denizoo#2719

Vem var det som bannade dig? Rom1n

Hur lång tid var din ban? 4 dagar (tycker det är lite förmycket, bara min åsikt)

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? "lallare sunförnuft sparkar på folks bilar"

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag "lallade" runt

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag å min kompis stod vid min kompis bil. Vi planerade saker att göra å sånt men sedan kom en Qpark anställd och börja snacka med oss. Vi svarade inte på honom då gick han upp på bil taket och sparka sönder rutan. Då tänkte ju jag att det skulle vara bra roleplay om jag sparkade tillbaka på hans bil typ några gånger. Hade inte tänkt att ta sönder bilen eller nåt för det är ju klart att man inte får. Efter jag sparkat några gånger sprang jag därifrån och blev kickad. Jag försökte komma in på servern igen men jag var tydligen bannad. Jag förstod väll lite varför jag blev bannad men när jag kollade tiden blev jag riktigt chokad. 4 dagar! Det tycker jag är ganska mycket för att ha sparkat tillbaka på någon annans bil. Har redan gått ungefär 18 timmar sedan jag blev bannad och jag hade mycket planerat som tillexempel köpa ny bil å sånt. Verkar som om inget av det blir av denna vecka.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var båda. Jag kanske inte borde ha sparkat tillbaks, men för mig "gildes" det som roleplay. Det felaktiga är nog tiden jag blev bannad. 4 dagar är väldigt mycket för att ha gjort något litet som att sparka en bil några gånger.

Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Har ej blivit bannad tidigare.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Borde nog inte ha sparkat tillbaks.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag har lärt mig att jag aldrig ska sparka tillbaka utan hämta en ordningsvakt eller prata med personen som sparkat.

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka