Nekad denied334 | Medlem ansökning [Kevinifegen]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

denied334

Icke Medlem
Meddelanden
7
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Theodor

Vad är ditt discord namn? dani_lite3

Vad är ditt födelsedatum? 9 November 2009

Berätta om din karaktär. Han heter Sami Ibrahim. Som liten slogs han mycket i skolan och hans pappa var narkoman som brukade slå på Sami om han gjorde något fel. sami var i ett köpcenter och snodde saker och på fel tid träffade han en äldre kille, den här killen bjöd Sami till att tjäna pengar igenom att sälja droger och förvara vapen åt han och han accepterade det. Han började med kriminella saker som 13 år och höll på med det i 8 år men så en dag så blev det en fight på en gata och sen började det andra gänget killar att skjuta knivhugga alla sami's Kriminella vänner, och hela Sami's Kriminella kompisar blev ihjäl skjutna och knivskjurna till döds förutom Sami och 3 andra av hans kompisar, och så flydde alla till olika städer. Han har alltid känt sig hatad men vill i sitt nya liv skaffa vänner och vara mera försiktig. Sami är 23 år gammal Men sami är nu van med kriminallitet och kommer säkert fortsätta med det hela livet tills den dagen han dör

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer bidra till en seriös RP nivå. Jag kommer att RPa som Krim, social rp är det roligaste inom rollspel. Man ska ha roligt på en server men inte roligt genom att lalla. Man har fortfarande kul genom att rpa seriöst. Jag är här för att ge servern kvalitet när det kommer till rollspel. Ser jag nån som bryter mot reglerna kommer jag att and prata om det med staffs i support eller report i spelet. det finns inget lallande på min sida!

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? om nån rånar dig och det blir ett pistolhot / Knivhot så ska man aldrig försöka göra nånting emot du ska bara face it att du blir rånad och göra vad personen säger och bli av med pengarna. om du är i en polisjakt och krokar ska du inte försöka komma undan så snabbt du kan man får roleplaya skadad eller medvetslös och förlora den biljakten

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? RDM, Du dödar någon utan annledning eller försöker döda någon uta annledning. Metagaming= Man får inte ta information out of character.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej

BROR DET RÄCKER VAD SKA JAG UTVECKLA NÄSTA GÅNG? MITT NAMN ELLE? VAD SKA JAG BERÄTTA?

Tillbaka