Nekad deni123 | Medlem ansökning [THE ROCK]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

ak3rz1

Icke Medlem
Meddelanden
50
Reaction score
1
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561197981506493/

Vad är ditt namn i verkligheten? Emilio

Vad är ditt discord namn? Emilio1234 #0812

Vad är ditt födelsedatum? 29 September 2009

Berätta om din karaktär. min karraktär heter emilio olofsson och han gillar bilar han gillar bmw , volkswagen och han dröm jobb är att jobba på marja lisa för att han gillar bilar och han intresse är bilar och sport hans favorit sporter är brottning och boxning hans klädstil är vanliga enfärgade kläder eller märkeskläder och hans favorit färg är blå och vit och min karraktär har svarta waves i sitt hår och han e ganska lång och stark och han vill bli crim och han gillar tjejer men brunt hår och ibland så gillar han inte att prata så mycket och han gilla och köra bil.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? för att jag vill öka min rp nivå och jag vill bli crim det är min karaktärs dröm och min och att jag kan va crim med mina vänner och öka min rp nivå för att jag tycker att jag vill lära mig mer om servern och att jag rpar bra. och jag vill jobba på marja lisa lite eller falck eller meko.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? för att det finns många olika roliga jobb och att det är den bästa servern jatg har spelat på och att staffsen och phillip gör ett kanon jobb och att det finns så många saker att göra på unive och att det finns många olika roliga saker att göra på just unive och att det är en hög rp nivå på just denna server men det är detinte på andra vad jag har hört jag hoppas att jag får chansen att öka min rp nivå och att bli crim eller marja lisa eller meko eller falck.

Hur hittade du Unive? Jag hitta unive av en kompis

Vad har du för mål med ditt rollspel? det är att jag ska kunna rpa som en bra karraktär och mitt mål är att kunna jobba på olika jobb och att kunna hjälpa folk och mitt mål är att kunna rpa bättre och börja öka min rp nivå och jag hoppas att jag får en chans att visa att jag passar som medlem,
det är att kunna rpa bättre att öka rpen nivån så att jag verkligen kan visa att jag kan rpa bra och ett ill mål är att kunna jobba med massa oika roliga jobb och att mitt mål är att kunna jobba och hjälpa folk och att kunna öka min rp nivå så att jag kan bli en bra rpare jag hoppas själv att jag får denna chans att kunna visa vad jag går för i rpen och jag hoppas att ni förstår mig.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? de som jag vill uppnå är att jobba som crim eller falk eller meko för att jag gillar att jobba med bilar för att det är mitt favo jobb och jag vill kunna bli crim med mina vänner och kunna råna och sånt.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? nej det är jag inte för att unive är den bästa servern man kan spela på. fast den är jätte bra

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ok kommer ej göra det

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka