Nekad deni123 | Ban överklagan [wahlstrom]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

ak3rz1

Icke Medlem
Meddelanden
50
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561197981506493/

Ditt Hex-ID: 110000101441bbd (Hex)

Vad är din discord tagg? Emilio1234 #0812

Vem var det som bannade dig? Eddie Braham

Hur lång tid var din ban? 7dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Connection rejected by Philip320's server: Du har blivit avstängd för: OOC In-Game ~Eddie Braham. Återstår: 6 dagar 23 timmar 56 minuter Vill du överklaga din avstängning? Gör det på unive.se

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för att jag prata OOC

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag va vig piren och skulle sälja mat sen så träfa jag Eddi och han sa att han skulle med och då så sa jag ok då så körde vi runder och han hoppa ut ur min bil och dv bilarn och sen så körde vi till torget och senare så sa han var ska vi sen så sa jag vet inte och då så sa jag fins donken och jag sa det när vi körde sen så skrev han OOC i då så körde jag mot piren sen så sa han att vi skulle stanna då så gjorde jag det då så gjorde han så att jag blev banad och han sa att hoppas att polisen tar dig

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. det va jag som gjorde ju fel jag fråga bara finns donken

Hur många tidigare avstängningar har du? 10+

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag va vid polistationen och pratade med en polis sen så när vi va klara så hopa jag in i min bil och skulle köra till torget och lada min mobil sen så kommer det en person och krokar ret in i min bil och när han gjorde det så hoppa jag hu ur min bil och han hoppa också ut i sin bil då så sa jag vad gör du då så kommer han med kaxig röst och säger så har du vad höler du på men idiot då så när han sa det så hoppa han in i sin bil och då så sa jag hoppa ut till han igen men han gjorde inte det när han körde iväg så kroka han i min bil igen då så hoppa jag in i min bil och körde efter han då när jag kom fram så försökte jag slå på hans bil och jag kunde inte för att han körde när jag försökte slå hans bil sen så när jag försökte slå på hans bil så kommer det många poliser och då så när dem kom så va jag i bilen och körde på vägen efter han som kroka i mig då så kommer det två poliser och stäler sig mit i vägen och jag försökte bromsa fast jag han inte sen när jag gjorde det så körde jag fram till den personen som kroka i mig när jag komma fram till han så blev jag banad

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? vet inte riktigt fråga bara om donken fanns

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja det har jag

Har du läst våra regler? Ja

och han kan inte bara bana mig så för att jag fråga om donken fanns

Ditt ban överklagande har nekats.
Tråd låst och flyttad till Ban Överklagande Arkiv

Du fråga inte om donken finns vi snacka i VC och så sa jag du kan ju skapa donken igen o sälja mat där, då så nämnde du det när vi körde bilen när jag inte satt samma VC längre. Så du får en nekning för att du ljuger i din ban överklagan.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka