Accepterad deni123 | Ban överklagan [Philip]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

ak3rz1

Icke Medlem
Meddelanden
50
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561197981506493/

Ditt Hex-ID: 110000101441bbd (Hex)

Vad är din discord tagg? Emilio1234 #0812

Vem var det som bannade dig? Philip

Hur lång tid var din ban? perma banad

Var är du bannad? Discord servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? det står så här the user is banned from this guild.

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för att jag höl på mot en mod eller staff eller admin något sånt

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag va med min kompis i fivem och an va suppor och då så spela jag och han och jag och han pratade i dc då så spela vi och sånt då så efter en liten stund så sa han något i dc då så råka jag säga det in game då så körde jag mot piren in game då så sa han att vi skulle stanna då så gjorde jag det då så bana han mig och när han gjorde det så ringde jag han i dc då så svara han då så sa jag 9 dagar då så sa han något annat också då så sa jag andre saker till han då och då så lämna han och han ringde Philip och sa allt som hade hänt mellan oss då så sa han allt så bana Philip mig sen.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. det va jag som gjorde fel

Hur många tidigare avstängningar har du? 1

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. inte på dc serven bara en gång

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? de som jag inte skulle ha gjort´va att jag inte skulle ringa han på dc skulle ha väntat tills min ban gick ut

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja det har jag det som jag har lärt mig är att inte ringa en mod staff eller eller admin

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ok skaalldrig göra det ingen sorry för att jag har gjort det. och detta handlar om dc serven om ni undrar

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka