Nekad deni123 | Ban överklagan [Janne]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

ak3rz1

Icke Medlem
Meddelanden
50
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561197981506493/

Ditt Hex-ID: 110000101441bbd (Hex)

Vad är din discord tagg? Emilio1234 #0812

Vem var det som bannade dig? Zenvu1337

Hur lång tid var din ban? 9 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Connection rejected by Philip320's server: Du har blivit avstängd för: lall, rdm ~Zenvu1337. Återstår: 9 dagar 23 timmar 59 minuter Vill du överklaga din avstängning? Gör det på unive.se

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för att jag slog min kompis

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag va vid piren och försökte sälja mina bilar senare så kommer min kompis till mig och säger att jag ska hoppa in i bilen då så sa jag ok senare så kommer de en annan person och säger att kör mig långt bort från piren då så säger min kompis ok då så hoppar han in och då så när vi körde en liten bit från piren så hoppa alla av då så sa jag till min kompis upp men händerna då så gör han det då så tar jag upp han när min andere kompis såg att jag tog upp han så slog han mig då så sa jag jag skojar då så slår jag tillbaka då så slor han mig då så höll vi på så och sen så kommer vår kompis och säger att vi ska sluta då så gör vi det sen så säger han att vi ska hoppa in i bilen då så gör vi det då så säger jag så här kan vi åka till en affär då så säger dem ja det kan vi göra då då så gör vi det efter en liten stund när vi kom fram så krokar min kompis efter en stund så hoppar alla ut då så slår jag han som kroka och säger så har varför kroka du då så slår jan tillbaka då så kommer våran kompis och säger att vi ska sluta då så gör vi det och när vi kom in i affären så säger jag förlåt och direkt efter så blev både banade och den dagen så tänkte jag träfa en tjejoch jag ångra att jag slog han

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. det va vi som gjorde fel för jag vi slås och jag skulle inte ha gjort det jag ångrar mig

Hur många tidigare avstängningar har du? 10+

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag va vid piren och skulle sälja mat då så gjorde jag det sen så efter en liten stund så ser jag Eddi och då så frågar jag han om han vill köpa mat då så sa han nä då så sa jag ok då så när han inte ville så tog jag ut min bil då så sa jag var ska du då så sa han jag ska med dig då så¨sa jag ok då så när vi körde ifrån piren så säger han att vi ska stanna då så gjorde jag det när han sa stnna så hoppa han ut ur min bil och dv dem då när han va klar så hoppa han in i min bil sen så ringde jag han på dc och fråga om jag kunde prata med phillip sa jag i dc till han då så sa han varför då så sa jag att jag vill starta ett företag då så sa Eddi nä det får ville eller milo göra sa han då så sa jag ok sen så senare. så va vi på torget senare så sa vigor något i dc som jag sa i spelaet som jag ångrar och sen så körde vi mot piren då så sa vigor att vi skulle stanna då så gjorde jag det då så hoppa han ut och bana mig för OOC

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? det som jag kunde ha gjort annolunda va att jag inte skulle ha slåt han ångra att jag gjorde det

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja det som jag har lärt mig är att inte slås bara så

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka