Nekad deni123 | Ban överklagan [Hajjardu]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

ak3rz1

Icke Medlem
Meddelanden
50
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561197981506493/

Ditt Hex-ID: 110000101441bbd (Hex)

Vad är din discord tagg? Emilio1234 #0812

Vem var det som bannade dig? bosse

Hur lång tid var din ban? 2 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Connection rejected by Philip320's server: Du har blivit avstängd för: suntförnuft ~Bosse. Återstår: 2 dagar 23 timmar 57 minuter Vill du överklaga din avstängning? Gör det på unive.se

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för att jag körde på polisen

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag va vid polistationen sen så va jag klar så skulle jag köram till torget och när jag körde så kommer det en person och krokar in i min bil då så sa jag va gör du då så sa han inget då så hoppa han in i sin bil och körde iväg då hoppa jag också in i min bil och jag jaga han med min bil då så kom jag nära när jag kom nära så hoppa jag ut i min bil och försökte slå bilen när jag gjorde det så komer det jäte många poliser då så sprang det två poliser och stälde sig främför bilen närr dem hade det så började jag köra och jag råka körde över dem då så körde jag fram till han personen som kroka i mig när jag kom fram så blev jag banad

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. det va jag som gjorde fel för att jag råka körde över dem

Hur många tidigare avstängningar har du? 3

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag va vid piren och då så när jag va där så såg jag inte att det va en polis där och jag driftade då så kommer polisen fram till mig och säger att jag ska sluta fast jag gjorde inte det då så så kommer han fram till mig igen och säger sluta då så sa jag nä och jag fortsate och drifta och då så kommer han fram till mig igen och säger att jag ska sluta om du inte slutar så kommer det att hända en sak och jag slutade inte då så blev jag banad jag förstår att jag blev banad då

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? skulle ha stannat när poliserna kom

Har du lärt dig någonting efter din ban? jag har lärt mig att stanna när polisen kommer till mig

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka