Nekad Denfullatigern | Medlem ansökning [ade.m.]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Denfullatigern

Icke Medlem
Meddelanden
150
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? folke

Vad är ditt discord namn? Denfullatigern

Vad är ditt födelsedatum? 19 Januari 2011

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: viktor nowak 19 år gammal

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? social adhd pricksäker

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: bakrund: min karkaktär har levt i ett farligt hem för hans mamma och han och hans 2 syskon blev dagligen slagen av sin pappa dem har flyttat från där men nu hittade dem vart dem bodde så dem behöver flytta så dem valde att flytta hit till staden unive och hans framtida planer är att bli en kriminell och skydda sin familj från hans pappa för han är mannen i familjen och ska skydda sina syskon från den horibla personen som var hans pappa.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag bidrar med rolig rp social rp och väldigt roliga scenario så båda motparterna kan vinna scenariona

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Man ska rpa så båda motparterna kan vinna så de blir roligt för båda

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Ja några gånger, senaste lärde jag mig att även om de går åt helvete så ska man inte göra regelbrott för det är aldrig värt en ban eller ngt

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? rdm att man dödad ngn utan anledning, fearp att man ska vara rädd för sitt liv , nlr New Life Rule att man inte ska komma ihåg saker efter man döt, combatlogg.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan?

Nekad ansökan
Anledning: Röd spelare

Du får ansöka igen om 24timmar. Lycka till nästa gång!
Med vänliga hälsningar,
Medlemskapsansvariga

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka