Nekad Denfullatigern | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Denfullatigern

Icke Medlem
Meddelanden
150
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199851844640

Ditt Hex-ID: steam:110000170bf3420 men min Storebrors hex id är steam:11000014984348f

Vad är din discord tagg? Denfullatigern

Vem var det som bannade dig? bannen gäller min bror inte mig.

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2025-12-27 225402.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag blev personligen inte bannad utan bannen gäller min bror. men vad ja förstår så valde staffs att banna hnm pågrund av mistanke av fubb. vilket jag antar var för att han hade ngn tredjepartsmjukvara vilket bryter mot serverns regler. men jag respekterar att de bannade honom förra vintern men det har inget med mig att gö då jag inte blev bannad.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag blev inte personligt bannad utan min ip är banad pågrund av min storebrors ban. och jag vet inte helt vad min bror gjorde för att bli bannad.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. jag gjorde inget fel personligen, så i mitt fall var bannen inte pågrund av ngt ja gjorde. Min ip är bannad eftersom min bror är bannad och vi bor på samma ip så därför är jag bannad. men själv har ja alltid följt reglerna och gjort inget för att bli bannad

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag har inte blivit bannad tidigare. denna ban är min brors ban.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? eftersin ha ubte gjort något fel personligenb finns de egentligen inget ja kunnat gjort annorlunda för att undvika bannen.

Har du lärt dig någonting efter din ban? jag har lärt mig hur viktigt det är att hålla mitt eget konto och spelande helt separat från andra som har blivit bannade

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja detta förstår ja helt.

vi tar tyvärr inte bort ipbans på fuskare.

Angående din överklagan

Hej,

Vi har granskat din överklagan noggrant. Med hänsyn till de tidigare incidenterna samt den bedömda risken för serverns trygghet och spelupplevelse har vi beslutat att inte häva din avstängning under normala omständigheter.

Vi kan dock erbjuda dig möjligheten att häva avstängningen mot en avgift på 1990 kr. Denna summa reflekterar den administrativa hanteringen samt de risker vi tar genom att släppa in dig på servern igen.

Detta erbjudande är slutgiltigt och går inte att förhandla. Om du inte är intresserad ber vi dig att respektera beslutet och avstå från att skicka in ytterligare överklaganden.

Med vänliga hälsningar,
Jimmie
Unive Staff

Angående din överklagan

Hej,

Vi har granskat din överklagan noggrant. Med hänsyn till de tidigare incidenterna samt den bedömda risken för serverns trygghet och spelupplevelse har vi beslutat att inte häva din avstängning under normala omständigheter.

Vi kan dock erbjuda dig möjligheten att häva avstängningen mot en avgift på 1990 kr. Denna summa reflekterar den administrativa hanteringen samt de risker vi tar genom att släppa in dig på servern igen.

Detta erbjudande är slutgiltigt och går inte att förhandla. Om du inte är intresserad ber vi dig att respektera beslutet och avstå från att skicka in ytterligare överklaganden.

Med vänliga hälsningar,
Jimmie
Unive Staff
Hej, finns de chans att pruta ner priset eftersom det ändå inte är min ban. och att det är en risk att släppa in mig igen hur är de en risk det är inte jag som är bannad?

Hej, finns de chans att pruta ner priset eftersom det ändå inte är min ban. och att det är en risk att släppa in mig igen hur är de en risk det är inte jag som är bannad?
nej, då får tänka på att om vi tar bort bannen kan båda spela därav kan vi ej pruta ned

nej, då får tänka på att om vi tar bort bannen kan båda spela därav kan vi ej pruta ned
Tack för infon. jag vill bara vara ärlig direkt: jag har tyvärr inte möjlighet att betala 2000 utan max 1000kr.
jag förstår helt om det innebär att unban inte är möjligt i nuläge, och ja respekekterar det isåfall.
jag vill endå fråga om de finns möjlighet till en lösning tillexempel delbetalning, eller om 1000 skulle räcka i mitt fall. om inte så accepterar jag det, men jag vill åtminstone fråga.
tack för att du läser detta och hoppas vi kan komma med en lösning <3

Tack för infon. jag vill bara vara ärlig direkt: jag har tyvärr inte möjlighet att betala 2000 utan max 1000kr.
jag förstår helt om det innebär att unban inte är möjligt i nuläge, och ja respekekterar det isåfall.
jag vill endå fråga om de finns möjlighet till en lösning tillexempel delbetalning, eller om 1000 skulle räcka i mitt fall. om inte så accepterar jag det, men jag vill åtminstone fråga.
tack för att du läser detta och hoppas vi kan komma med en lösning <3
Tyvär kan vi ej lösa en delbetalning du får antingen vänta eller spela på annan server

du får tänka på att om vi tar bort bannen kan båda spela därav kan vi ej pruta ned

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka