Accepterad Denfullatigern | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Denfullatigern

Icke Medlem
Meddelanden
150
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199851844640

Ditt Hex-ID: steam:110000170bf3420 men min Storebrors hex id är steam:11000014984348f

Vad är din discord tagg? DenFullaTigern

Vem var det som bannade dig? Det är inte jag som blev bannad

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2025-12-12 142800.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Det är inte jag som har blivit bannad utan min storebror

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. asså jag har haft skit mycket plugg osv med skolan så jag har inte spelat på ett tag men tänkte att jag skulle gå in och spela lite för de va länge sen lixom men då när ja skulle gå in så blev ja mött av denna ban men ja visste att jag inte gjort något eftersom jag inte har vart på datorn på ett bra tag så då frågade ja min Storebror om han visste varför jag var bannad och då sa han att han blev bannad i sommras och då är tydligen jag också bannad av samma ban för han förklarade att bannsen bannad någon ip sak och vi hade samma ip adress så då är jag också bannad

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. min bror blev bannad och då var ja nu också ip adress bannad tydligen.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag blev bannad tidigare av raxy men anledning kommer jag inte ihåg då det var länge sen

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? det är inte jag som blev bannad så kunde inte direkt göra något annorlunda

Har du lärt dig någonting efter din ban? asså då inte jag vet varför min bror vart bannad så vet jag inte riktigt men som sagt så är de han som blev bannad inte jag.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja jag förstår detta

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka