Inaktuell Dencoolagrabben | Ansökan till Staff

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Dencoz

Icke Medlem
Meddelanden
259
Reaction score
118
Vad är ditt namn i verkligheten? Jag heter Hugo!

Ditt discordnamn: Dencoolagrabben#4621

Ange ditt födelsedatum 21 Maj 2008

Varför ska just du bli staff? Jag tycker att jag ska bli staff pågrund utav mitt bemötande samt hur jag hjälper andra. Jag kan hjälpa andra på ett väldigt utvecklat sätt som gör så att alla kan få den hjälp, så bra det går snabbt så att alla kan få hjälp. Jag vet hur man bemöter andra staffs samt medlemmar så att alla kan känna sig trygga och säkra på denna fantastiska server. Kan alla dem viktigaste staff kommandona som kan hjälpa andra samt en själv med ens staff jobb. Tycker ochså att jag själv är väldigt utvecklad inom staff arbetet och hur jag hjälper andra. Tycker ochså att jag är mogen för att vara staff här på unive då kan kan mycket som staff och helper.

Hur länge kan du vara aktiv på servern varje dag? Jag kommer kunna vara aktiv från klockan typ 12:00 till 23:00 Varje dag för att hjälpa människor.

Hur länge har du spelat på Unive? Jag har spelat på Unive sen 2021 men slutat och kommit tillbaka några gånger, nu är jag tillbaka och här för att stanna.

Har du tidigare erfarenheter som staff? Jag har tidigare varit Helper på Unive samt staff på massvis andra servrar då jag utvecklat mig själv och mitt staff arbete. Jag kan alla dem viktigaste staff kommandona, jag skulle säga att dem är -
/noclip - Gör dig osynlig och att du kan flyga runt

/dv - Tar bort bilen du sitter i

/revive - Gör så att en person får fullt hp och räddar dem ifall dem var döda

/spec - Får upp en spectate lista där du kan spectatea personer

/toggleid - Du ser andra spelares id

/togglename - Du ser andra spelares steam namn

/bring - Det tar personen till dig

/goto - Du går till personen

/svban - Stänger av någon i 30 min

/sqlban tid - Stänger av någon i en specifik tid

/kick - Kickar personen från servern

/skin - Gör så att personen kan byta kläder

/banoffline - Stänger av någon som är offline

/ooc - Skriver ooc så att hela servern kan se

/clearchatforall - Rensar Chatten för alla

/giveitem - Ger ett item

/givemoney - Ger pengar

/reportlist - Ser reports personer gjort där man kan hjälpa dem

/freeze - Fryser en person så att den ej kan röra sig

/tpm - Tar sig till stället man har gps på

Detta är dem kommandon jag anser vara dem viktigaste att veta om. Vet ochså när och hur jag ska använda dem! Jag vet ochså hur man ska vara som staff så att alla medlemmar trivs på servern. Jag vet hur man ska vara mot andra för att alla ska kunna känna sig trygga på servern.

Vilka områden i staff teamet är du intresserade att jobba inom? RP, Support, Donation

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Jag skulle kunna jobba inom vilket område som helst men dem är väl dem jag är bäst inom <3

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka