Nekad DeNada | Ban Överklagan [Fille]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Leskinen74

Icke Medlem
Meddelanden
55
Reaction score
2
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/villehankan/

Ditt Hex-ID: 1100001455c3d13

Vad är din discord tagg? Villehankan#3835

Vem var det som bannade dig? filip10

Bild på banmeddelande: wdm.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Ingenn aning. Jag och min kompis kollidera med en annnan bil och sen typ åkte han och jag var fortfarande snurrig i skärmen så min bil körde rakt in i han.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. JAg och min kompis körde nån jävla skåpbil och sen så krocka vi, Han som vi korckade med han körde typ iväg en meter sen körde vi in i han och han på nåt sätt hoppade ut ur bilen samtidgt. jag körde aldrig in i han med mening för att skada han och det syns på klippet.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Ja det var det. han tog varken in mig i support eller staff samtal. jag kunde berättat läget sen åker jag på en bann.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. nån gång tidigare små grejer.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? ja att inte hålla in W så jag inte kunde köra in i han så han blev smälld av hans bil för vi körde in i passagerar sidan.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Typ att inte följa efter bara. Så Jaa!

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? yes

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka